Ik heb de quinny buzz besteld al een tijdje geleden maar nu heb ik eigenlijk vergeten te vragen wat erbij zit allemaal. Zit er bijv. een dekentje bij , matrashoesje enz. zo niet wat moet je daarvoor dan kopen om erin te doen? Misschien heeft iemand 'm al in huis? xxx
Ik heb de Quinny buzz gekocht. Ik moest appart de reiswieg erbij kopen omdat alleen een zitting voor een wat oudere baby erbij zat. In de reiswieg zat een klein fleecedekentje en een regenhoes. Ook krijg je er een tasje bij met adapters om de reiswieg of maxicosie op het onderstel te kunnen plaatsen. Zelf heb ik nog een boodschappen netje erbij gekocht.
Wij hebben ook de Buzz gekocht en moesten idd apart de reiswieg aanschaffen. Wat er bij de standaard Buzz zit is de wandelwagen, regenkap, tas voor onder met bandenpomp, adapterset voor reiswieg/Maxicosi. Losse onderdelen te koop zijn: parasolletje, boodschappenmandje voor onder. Bij de Reiswieg krijg je matrasje, vliegennet, regenkap, fleecedekentje.
Jep, klopt helemaal. Ik heb ook de buzz, al een poosje in huis.... En er zat hetzelfde bij als bij suus81. Mocht je een parasol willen, moet je daar ook weer een speciale adapter voor halen. Adapter heb ik nl al , maar het parasolletje nog niet
Ook ik heb de Buzz,en wat er bij zit is al gezegt! Alleen ik heb gewoon een parasolletje van de Hema van 8,95 en die kan er gewoon zo op zonder adapter!
goede tip moontje, ga ik daar kijken want die van de buzz zelf zijn vrij duur en zeker met de adapter erbij