nee want ik las juist dat het eitje 48 uur nodig heeft het is ook zo 1 dag voor je ei ben je erg vruchtbaar, de dag daarvoor vruchbaar, en de dag daarvoor een beetje vruchtbaar! liefs xx
oke dan is het dus het best om twee dagen voor ei sprong te klussen dan heb je de meeste kans op slagen nou we wachten af en testen over negen dagen! dank je liefs
ps. waneer wil je gaan testen ik ga als ik nog niet ongi ben de 29 testen.. mijn cycles is heel erg veschillend maar heb maandag me ei ontdekt en heb zondag zaterdag en vrijdag geklust! dus hoop dat het ok is:d
ik wil ook de 29 testen heb ook een onregelmatige cyclus maar ik denk als ik een ei heb dat ik dan een lange cycles heb van ong 35 dagen dus ik ga ook de 29 testen dan zie ik het resultaat wel ga er niet van uit want heb al negen maanden een nega test gehad en volgende week naar de ha dus dan kunnen we zien wat er is als er iets is natuurlijk welke ronde zit jij?
ik temp! en heb de laatste twee maand een ei gehad. daarvoor twee keer een lange cycles dus dnek dat ik toen ook een ei heb gehad. bij de korte cycles geen temp verhoging temp jij ook? of tests? xxx
nee ik temp ook! en heb volgens ff maandag me ei gehad en dat klopt ook want dinsdag sprong me temp omhoog! maar je hebt dus deze maand geen ei als ik het goed begrijp?
jawel deze maand ook. bedoelde laatste twee maand ook deze maand nog maar heb drie maanden geleden een korte gehad en niet echt temp verhoging. zag nu echt drie dagen 36.7 en toen ineens 37 toen dacht ik nog weet het niet, maar nu al twee dagen 37.1 dus heb wel een ei gehad xxx
oh ok supper! waneer had je temp verhoging dan? en dan moet je die dag en drie dagen ervoor geklust hebben dan heb je een kans! ik duim voor je meid [-o< [-o<
ik had vrijdag ochtend een verhoging! maar heb dus woensdag morgen voor het laatst geklust en dinsdag avond en maandag avond heb ik nu nog steeds kans op zwanger te zijn? liefs
nou dat hoop ik dan maar anders moeten we weer een maand klussen. elke keer aan het begin van de maand zeggen we we klussen de hele maand om de dag. nou je weet hoe dat gaat. mijn man erg druk op het werk dus komt er al weer iets tussen en ik wil niet moeten het moet wel leuk blijven. dus wachten gewoon maar weer af! liefs