Optijd 'geklust'??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LoisJoanna, 17 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoisJoanna

19 feb 2017
    94
    10
    8
    Vrouw
    Recreatie
    Zeeland
    Hoi allemaal,

Ik heb even een vraagje..
    Ik heb eindelijk mijn LH piek gevonden door positieve ovulatie testen.
    Afgelopen zaterdag ochtend voor t eerst positief getest, dit was al een wat donkerder streepje dus ik denk dat ik vrijdag ook wel positief kon testen.
    Zaterdag middag (13.00u) was hij nog donkerder (donkerder als de teststreep) en zaterdag avond (19.00u) weer wat lichter.
    Zaterdag rond 17.00u kreeg ik ineens hele erge buikpijn die na een half uur weer weg trok dus ik denk dat ik mijn ei echt gevoeld heb.
    Gisteren rond 13.00u kreeg ik een hele lichte donker bruine bloeding. Heeft dit ook met de eisprong te maken?
    Wij hebben zaterdag ochtend geklust en zaterdag avond/nacht.
    Denken jullie dat dit genoeg is? Of moeten we vandaag weer klussen?
    Gistermiddag en avond(16.00u & 21.00u) was de ovu test weer een lichte streep.

Ik ben zooo blij dat ik eindelijk mijn LH piek heb gevonden ookal heb ik nu een cyclus gehad van 39 dagen.

2. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Tenzij je vriend zijn zaadjes van heel goed kwaliteit heeft, dan doe voor het zekerheid nogmaals klussen :).

3. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Maar hebben jullie volgens mij wel voldoende klusjes gedaan maar om je onzekerheid weg te nemen zou ik het nogmaals kunnen klussen maar ik denk dat je waarschijnlijk vandaag of gister eisprong hebt gehad gezien ovulatiebloeding (ik kan het mis hebben)

4. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.770
    2.185
    113
    Waarom niet een keertje extra? Kan nooit kwaas en het is ook leuk om te doen ;)

5. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Die bloeding is zeer waarschijnlijk een ovulatiebloeding geweest. Die pijn die je gevoeld hebt zal de laatste groeispurt zijn vh follikel zodat de eisprong kon plaatsvinden.
    Persoonlijk zou ik niet 2x daags vrijen en bij voorkeur zelfs om de dag. In principe ligt er nu een legertje met zaadjes en hoef je niet meer te vrijen, maar als jullie zin hebben of als het goed voelt, dan houdt niemand je tegen 😉
    Hopelijk eind deze ronde bekroond met een mooie test 🍀

6. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Ik zou vandaag nog keertje doen.

7. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Wij hebben voor de positieve test gemeenschap gehad ongv om de dag en met de positieve en verder niet. Ben er wel zwanger van geworden

Deel Deze Pagina