Is nu al 2 dagen dat mijn tepels gevoelig zijn en sinds deze morgen voel ik me echt misselijk maar mijn zwangerschapstest is negatief of zou ik nog even wachten om opnieuw te testen
Als je symptomen echt door een zwangerschap zouden komen dan had je ook al een positieve test gehad! Weet je wanneer je eisprong was?
Ik had elke maand gevoelige tepels voor mijn menstruatie.. en idd zoals hierboven gezegd wordt, als je symptomen door de hcg komen dan zouden ze op een test wel te zien moeten zijn. Ik hoop voor je dat je nog een positieve test krijgt 1 deze dagen.
Die foto die je destijds hebt gepost van je ovulatietest, daar staat geen positieve ovulatietest op helaas. Ik denk dus dat je eisprong wellicht wat later is geweest dan je denkt en dan is je NOD dus ook later. Hoop dat je inseminatie wel op tijd was dan. Over een paar dagen nogmaals testen. Wellicht te vroeg getest. Symptomen zeggen niks helaas.De meeste vrouwen merken niks bijzonders in de ronde dat ze zwanger bleken te zijn terwijl ze alle andere rondes van alles voelden wat uiteindelijk niks met een zwangerschap van doen had.
Heb je topic ook gevolg over je ovulatietest die volgens jou en de Gyn positief was op 31 maart waardoor je besloten hebt 1 april te insemineren. Volgens een aantal lezers was de test nog niet positief en dat leek je lichaam ook te bevestigen doordat je pas in de dagen erna helder doorzichtig slijm had en steekjes thv eierstok die vaak komen door de laatste groeispurt voordat de eisprong kan plaatsvinden. Gezien je met ingevroren zaad hebt geïnsemineerd ben je zeer waarschijnlijk te vroeg geweest. De timing komt heel nauwkeurig!! Dit zaad leeft namelijk maar zon 24 uur en gezien je waarschijnlijk te vroeg bent geweest met de behandeling heb je weinig kans op zwangerschap... Dat je nog niet menstrueert is dan ook logisch; je ei was later dan jij zelf denkt. Dat je test negatief is nu is ook te verklaren; slechte timing behandeling waardoor de kans op zwangerschap nihil is. Nogmaals het advies; gebruik goedkopere dipstick om je meest vruchtbare dagen op te sporen en zodra je denkt dat de test positief is gebruik je met dezelfde urine die je opvangt een digitale test van clear blue. Wanneer deze positief is en je een smiley geeft, dan insemineer je de dag NÁ je positieve test. Als je eigenwijs blijft kan dit nog heel veel maanden duren en je heel veel geld kosten zonder resultaat... dan zijn die testen van clear blue ineens niet meer zo duur naar verhouding... Succes met de volgende ronde
Helaas hebben gynaecologen soms weinig verstand van ovulatietesten. Zij gebruiken ze namelijk zelf nooit en dit verschilt zelfs per vrouw. Een gynaecoloog kan alleen met enige zekerheid moment van eisprong vaststellen door echo's gecombineerd met pregnyl, maar zelfs dan kunnen ze er een dag naast zitten omdat het lichaam nu eenmaal niet altijd te sturen is... Je menstruatie is zeer waarschijnlijk nog niet doorgebroken? Misschien Kun je de volgende ronde eens temperaturen om de dag van eisprong echt vast te kunnen stellen.
Het verhaal wordt steeds anders..... je zegt eerst dat je op zaterdag had getest en de FOTO had doorgestuurd naar de gyn in het buitenland waar je ook het sperma vandaan hebt en zij zeiden te insemineren omdat hij positief was terwijl hij dus niet positief was.
Ps je eerder geplaatste berichten zijn altijd terug te lezen. Dus ineens een ander verhaal vertellen (om hopelijk een antwoord te krijgen wat je wel wilt horen) heeft geen zin. Dus wat ik al eerder meermaals tegen je zei: je ovu test was niet positief en dus was je eisprong veel later en heb je te vroeg geinsemineerd. Je ongi komt dan ws ook wat later. Hopelijk valt de volgende inseminatie wel op het goede moment en raak je snel zwanger want als je telkens verkeerd insemineerd zal het je bakken met geld gaan kosten.