hoi, Ik heb een beetje genante vraag ik heb een raar bultje op mijn schaamlip de ene keer is hij groter dan de andere. Het doet niet echt zeer maar prettig is het ook niet. Weet iemand wat het kan zijn?
als je er last van hebt of je zorgen maakt, gewoon even naar de huisarts. die heeft wel veel dingen voorbij zien komen daaronder hoor. maar wellicht een ingegroeide haar, abces, puistje...
Vet knobbeltje heb ik ook wel eens laatst net gehad , duurt wel even voor hij weg was. Heb hem gewoon gelaten nu geen last meer .
ken het! is idd niet echt pijnlijk maar wel vervelend, kreeg het sinds de zwangerschap ineens voor het eerst, heb er niks mee gedaan. na een paar dagen was het bultje weer verdwenen.. en als je het niet vertrouwd gewoon even langs de huisarts gaan.
Het probleem is dat het bultje er al een paar weken zit. Misschien toch maar even naar de HA vrijdag.
nope het word niet minder. Het is ook echt raar als je het aan raakt klinkt stom maar het lijkt of er een knikkertje in zit.
Dat had ik ook toen ik zwanger was van mijn dochter. Het kwam zomaar en ging ook niet weg, de gynocoloog heeft hem na de bevalling weg gehaald, hij zei dat kan een heel vervelend dingetje worden op den duur. Het was bij mij een stuk aangegroeid velletje, maar voelde ook als een bolletje met een knikkertje erin. Even langs de huisarts die kan hem zo voor je weg branden. Succes.
Misschien inderdaad een ingegroeid haartje wat dus doorgroeit van binnen.... De huisarts kan je vertellen wat het is, en eventueel opensnijden met een heel klein sneetje en de inhoud verwijderen, daarna groeit het snel weer dicht. Succes!!
Heb ik ook! het zit er al zeker een half jaar, het lijkt wel een klein kiezeltje ofzo. het is knoeterhard en af en toe jeukt het me.. Ik zit nog steeds ertegen aan te hikken om er mee naar de HA te gaan..
Kan van alles en nog wat zijn! Onschuldig, zoals de dingen die hierboven genoemd worden, of minder onschuldig, als leek weet e het niet, op een forum valt dat niet te beoordelen. Dit is nou net iets waar we dokters voor hebben!