Dag dames, Zouden jullie mee kunnen kijken met de volgende testen Ik heb al 2 kinderen en bij beide ben ik middels IUI zwanger geworden. Dus had eigenlijk niet verwacht dat ik nog spontaan zwanger kon worden, ondanks dat er geen reden voor was. Ze zeggen streepje is streepje maar ze zn zo licht dat ik t amper geloof
Ahh wat leuk het lijkt er inderdaad op dat je zwanger bent. Een goede vriendin van mij was ook heek lang met medische hulp bezig om een kleine te krijgen. En ineens zijn er daarna nog 2 spontaan genomen. Misschien dar het na een eerdere bevalling wat makkelijker is wie zwl het zeggen. Gefeliciteerd
Apart he!? En wat leuk voor je vriendin zeg. Het lichaam doet toch eigenlijk wat het zelf wil.. Dank je wel! Hoop dat dit tot een gezond kindje zal leiden..
Ja hij is wel iets donkerder geworden en zag m ook wel iets sneller opkomen. Maar toch nog zo onwerkelijk!
Oh echt waar? Die van de kruidvat? Ik wil sws na t weekend met de CB gaan testen die duidelijk aangeeft zwanger of niet. Dus ben benieuwd! Dank je wel iig!
Ziet er goed uit hoor Hier ook een spontaan wondertje (nr 5) en dat ondanks dat nr 1 door iui is gekomen en nrs 2,3 en 4 zelfs via ivf zijn ontstaan
Ja er zijn wat valse testen opgedoken. Maar de kans dat jij die twee achter elkaar treft is nihil en ze lopen wat op. Dus ik denk dat jij gewoon zwanger bent hoor Die cb zal na het weekend gewoon hetzelfde zeggen
Jeetje wat een verrassing dan zeg! Gefeliciteerd!! Dan heb ik er nu wat meer vertrouwen in. Weet jij toevallig of je al eerder voor controle mocht komen omdat het dus nu spontaan is gelukt