heel veel sparen deze codes en heel veel lieve meiden hebben al codes doorgegeven. maar...... al mijn pb's zijn weg: Heeft er iemand nog codes liggen die ze aan mij hebben doorgegeven: zou je die nog een keer willen pb'en? En hier kunnen weer verder sparen: dus wie heeft er BLOND unox codes??? (ik heb trouwens mijn eerste bord al gehad en het is echt super leuk!!!)
Ik heb thuis een code liggen, na werk zal ik even kijken. Heb hem volgens mij gister in onze oud papier mand gegooid Zodra ik hem heb opgezocht stuur ik je wel een pb
balen balen balen ik had ook al een hele party gekregen en nu ook allemaal kwijt ze zijn weer welkom !!
platte borden en ze zijn LEUHEUK! En nee, de pb's kunnen ze niet terughalen, net als de verloren posts. thnx voor de nieuwe pb-tjes. Moet alleen even kijken of ik ze online kan gebruiken, anders heb ik ook de kaartjes nodig ben ik bang stomme acties dan trouwens!!!
volgende week in de aanbieding bij poiesz 1,29 per stuk bij aankoop van 3 rookworsten een gratis blond shoppertas. o 2 weken terug had ik 2 rookworsten gekocht waarvan 1 er geen bon in de verpakking had terwijl de actie dr welop stond. dus even goed voelen of er een bon inzit.
ik heb de tas binnen en is erg leuk! en ook nog stevig. Was de codes ook aant sparen, nu heeft manlief opgeruimd en ze in het oud papier gelegd...en het papier heeft ie weggebracht...lief he? vooral heel lief van um dat ik nu weer opnieuw moet beginnen8) heeft het nog zin of loopt de actie alweer bijna af? @ zohra, heb je de zak van de worst al open gehad? anders even teruggaan misschien voor een nieuwe? of een mail wagen aan unox...
ja al open gemaakt en de worst al opgegeten. o toen was je denk wel heel erg boos op je man :x heb je unox cup a soup code voor mij? krijg jij m,n blond code.