Ik dacht misschien een topic te kunnen openen om kortingsbonnen te ruilen die je zelf niet gebruikt. * Ik heb een bon liggen van Olvarit potjes 4+1 gratis vanaf 4 en 6 maand. Deze is van de nutricia 6maanden actie. Maar hier eten we bijna altijd vers ipv. potjes. PB maar dan stuur ik je de code. Wie volgt???
leuk idee!!! Ik heb nog een bon liggen voor gratis Nestle dreumesmelk 2 of 3 kant en klaar (geldig tot 31 jan as) Deze bon wil ik wel ruilen tegen een kortingsbon voor bambix of olvarit producten va 8 mnd. (let svp wel op geldigheidsdata) Ik heb ook nog 2 blond codes van Unox.. Graag via pb reageren.
Ik heb een bon voor 150 euro korting bij een boeking bij Sunparks (tegenwoordig Centerparcs naar ik heb begrepen). Weet niet of de bon ingeleverd kan worden bij een boeking bij Centerparcs, maar je zou het even kunnen navragen bij Centerparcs. Ik wil graag ruilen tegen Etos babyzegels of DE punten.
Heeft er iemand belang bij 7 Unox-codes voor het Blond-servies? Graag ruilen tegen Etos-zegels of pamperbonnen.
Ik heb deze bonnen liggen: *Pampers bij aankoop van 3 pakken new baby 10 euro korting. *Bij aankoop van drie pakken 2+1 pampers sensitivisme baby doekjes 5 euro korting (Beide bonnen alleen geldig bij de etos) *2x Baby-dump cadeaubon van 5 euro voor kleding *10% korting op het gehele baby- assortiment bij etos. Graag ruilen tegen etos baby zegels
korting Land van Jan klaassen korting Nijntje huis in utrecht korting plopsa coevorden korting ouwehands dierenpark korting walibi biddinghuizen krt hellendoorn krt dolfinarium Ruilen tegen... ja Schoenenreus zegels of postzegels. Ben ik gek op, doe nl nogal veel via MP. Blanco kaarten, zeg maar gewoon iets.
Ik heb ongeveer 8 unox codes voor de liefhebber.. Ik moet ze anders weg gooien en dat is zonde.. Heb eigenlijk zelf niet iets in gedachte om te ruilen, maar weggeven mag toch ook neem ik aan
heb nog een bambix bon voor melkpap va 6 mnd gratis bon 15%korting op 2 pakken nutrilon opvolgmelk. wil event ruilen tegen etos zegeltjes. Graag via een PB tje
@susan27 nutrilon is idd van de Kruidvat zie ik net. Is geldig tot 13febr as en geldig voor de poedervarianten van het gehele nurilon opvolgmelk-assortiment. De bambixbon is geldig tot 31 maart en geldig voor de volgende pappen: melkpap appel,peer&granen en avondpapje Biscuit. Heppie dr wat aan dan even een pers berichtje svp anders mis ik mss je berichtje...