Leuk zo een cadeaubon in je pakket maar hij doet het niet? Iemand die ook deze bon heeft en 150 euro korting dus krijgt maar dat hij het niet doet. Center Parcs - Boek uw verblijf met de Bungalowcadeaubon op iedere bon staat kerstpakket cadeaubon Het is een algemen kan je dus allemaal invullen. bij deze...mocht het je wel lukken.
Heb je de voorwaarden goed doorgelezen? Bij mij doet hij het namelijk wel! Ik heb er helaas niets aan omdat ik dan niet in mijn vakantieperiode kan boeken.
Hier doet de bon het ook gewoon hoor. Maar let wel op. Het is niet geldig in alle parken en niet in alle periodes, misschien zit daar jouw 'probleem'?
Ik heb hem ook gekregen, net even gekeken en hij doet het ook gewoon, maar bij mij was het goedkoper met de vroegboekkorting dan met de cadeaubon.
Ik vond het nog erg duur met de kadobon. Wij gaan vrijdag en zitten voor 4 dagen 6 pers voor 238 euro en met die kadobon nog op 400 euro
ja bizar eigenlijk he dat t zoveel verschilt. Jammer genoeg pakt hij hem niet op de andere kortingen. Ik dacht dat t vorig jaar me wel lukte. Ok..zal nog eens kijken als ik op verder druk.