Vraagje: is er iemand die wellicht codes van de optimel heeft maar ze zelf niet gebruikt? Gaat om de eurosparen actie. We willen graag sparen voor een fatboy-hangmat en zijn nu rond de 100 maar de actie loopt maar tot eind augustus en ik vraag me af of we dat wel bijelkaar kunnen drinken... Als iemand nog een code over heeft zou ik daar zeer blij mee zijn...
Fatboy headdemock loopt nog tot aankomende zondag!Wij sparen de punten zelf ook maar dacht zeg het toch even anders ben je te laat.
Hoeveel heb je er nog nodig. Misschien kan ik je helpen. Ik heb er een hoop die ik nog niet op de site ingevoerd heb.
Hmmm, maar als je nu op de 100 euro aan punten zit ga je dat sowieso niet meer redden voor zondag. Je kan namelijk maar 10 codes per dag invoeren.
wij zijn nog wel optimel drinkers, hoeveel heb je er nog nodig? zou ze graag willen ruilen tegen DE-punten
Ik zoek nog 6 optimelcode's...Dus als iemand ze nog heeft, ik hou me aanbevolen! (kan ruilen tegen DE-punten eventueel, of zwitsalpunten (heb een vol boekje)