Ik heb evt. een kortingscode voor 7 euro korting per kaartje (max. 4 kaarten). Deze code is eenmalig te gebruiken, dus ik wil je wel een pb sturen als je belangstelling hebt. (Graag alleen reageren als je de code ook echt gaat gebruiken, lees even de voorwaarden hier onder.) Voorwaarden: -Bestelde tickets zijn geldig van 1 september 2015 t/m 31 maart 2016, met uitzondering van 19 december 2015 t/m 3 januari 2016 - Jouw actiecode is bruikbaar tot en met 6 maart 2016 - Je kunt maximaal 4 Efteling-tickets met ieder 7,- korting bestellen - Na berekening van de korting betaal je 29,- per ticket - De actiecode kan maar één keer gebruikt worden - De actiecode kan alleen online via efteling.com gebruikt worden - De korting geldt niet in combinatie met andere acties - De korting geldt niet op reeds bestelde tickets - De korting is niet inwisselbaar voor contanten
Jason mag sowieso gratis naar binnen, dus dan heb je voor de volwassenen 7 euro korting per persoon. Ik stuur je zo meteen een pb met de kortingscode. Komt eraan!
lid van de anwb? dan krijg je 8,- korting per kaartje, zie Met 8 euro korting naar de Winter Efteling