Hebben jullie daar ook weleens last van?? Dat je iets mooi op internet ziet, Wehkamp, Bonprix etc.. Dat je het besteld en het thuis komt en het zoooooooo ontzettend tegenvalt!! Dat het heel klein uitvalt!! Of alles perfect maar blijft hangen op je heupen, of je boezem past er niet in, te krap om je armen..Of je hebt van zon raar spul stof, of er zit geen model in! Net kwam mijn bestelling van de Wehkamp binnen en mijn god wat viel dit tegen!!! Viel veeeel kleiner uit! Grrr.. meteen retour morgen! Zo, da moest er ff uit!
Dit was mijn laatste miskoop bij de wehkamp. ONLY pullover? Bestel nu bij wehkamp.nl De kleur is heel anders. Model valt tegen en hij kriebelt enorm! Het stomme is, ik ben hem vergeten op tijd terug sturen. Dus zit nu met dat lelijke kriebelding opgescheept. Mocht iemand interesse hebben en wel tegen een kriebeltje kunnen, ik heb hem te koop in maat 38.
Echt irritand he haha en ik ben echt zonne luie shopper voor mezelf! T liefst van internet bestellen, thuis passen en ist niks lekker retour!
ja en vooral vaak de kleur die dan heel erg tegenvalt was bij bonprix daar bestel ik dan ook niet meer
Nee nog nooit (gelukkig ). *afkloppen* Ik kan het vaak wel goed inschatten. Ik heb wel 1x gehad dat de kleuren anders waren, maar ik vond hem zo veel mooier
Internet is zeer gemakkelijk maar kledij kan tegenvallen he. Heb tijdje geleden een zwangerschapsbroek besteld via internet. In de winkels zelf vond ik niets en op de sites stonden er veel meer. Broek besteld en toen ik hem aandeed beviel hij mij helemaal niet! Direct retour gestuurd. Nu heb ik een zwangerschapstrui besteld van mamalicious bij babydump en ben ongeduldig aan het wachten tot hij toekomt. Hopelijk valt deze mee!
Zo herkenbaar!! Idd vaak de kleuren, zijn dan net anders als op het plaatje.. Oftewel, plaatje is met wel heel veel belichting gemaakt
Ja... Sterker nog ik had 2 identieke leggings besteld. Kwamen binnen, is er 1 gewoon helemaal grauw/grijs. Verpakking was ook anders, dus deze was al vaker door een ander gedragen.. Retour dus. En een skinny broek.. Beetje deceptie van mijn kant Heupen zijn helaas niet meer zo smal als voor de zwangerschap.
Weinig eigenlijk. Ik koop als ik via internet koop merken die ik ken dus ook weet hoe ze vallen. En wat niet bevalt lekker retour ik vind het heerlijk!
Ja, dat gebeurt mij ook wel eens. Maar momenteel ben ik heel gelukkig met mijn nieuwe winterjas die was afgeprijsd van 80 euro naar 20 euro Het vervelendst vind ik als de maatvoering niet klopt. Ik lees dan ook altijd aandachtig de reviews om te kijken of mensen aangeven dat iets groot of klein valt.
Daarom dus dat ik NIKS van kleding ONLINE koop. Ik kijk wel es online bij mijn favo winkels, maar ik wil het toch echt wel zelf zien en zelf passen vooraleer ik er mijn centen aan geef. Het enige wat ik online koop, zijn concerttickets. Daar kan weinig mee mis zijn .
Ja ik kan me daar ook zo druk om maken! Jurkje besteld voor een bruiloft, leek op de foto heel mooi en netjes... kreeg ik hem dus binnen en pakte het uit.. leek het net een jurkje van zeeman! Heel goedkope stof en er zaten zelfs al pluisjes op. De kleur was ook veel anders dan op internet. 't was absoluut niet geschikt voor een bruiloft maar meer een jurkje om mee naar het strand te gaan
Heb t ook wel eens, of een foutje in de kleding... Irriteer me er ook niet aan. Gaat het retour of krijg een nieuwe toegestuurd, helaas wel weer ff wachten..