wehkamp vandaag besteld is ook echt morgen in huis?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 5 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ok ik ga iets doen wat ik niet gewend ben haha.

morgen hebben we een feestje en nu wil ik dus nieuwe kleren kopen.

maar ik heb dus echt geen tijd om de stad nog in te gaan.

nu weet ik dat miss etam en promiss en nog een aantal winkels zaken doen met wehkamp.
    dus dan kan ik daar bestellen maar als ik nu bestel heb ik het dan morgen?

er staat bij direct leverbaar

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nou dan moet je echt geluk hebben met direct levenbaar zeggen ze we hebben het in huis en sturen je het zo spoedig mogelijk op dat kan vandaag zijn maar het kan ook zijn dat het pas morgen de bus op gaat en je weet het nooit met de tnt.;)

Zou het risicio niet nemen eerlijk gezegt.

3. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Meestal is het dan ook echt de volgende dag in huis. Misschien voor de zekerheid ze even bellen?

4. aksiram

aksiram Actief lid

9 aug 2006
    110
    0
    0
    Amersfoort
    bij mij duurt het altijd wel een paar dagen, maar als het goed is staat het er bij wanneer het geleverd wordt.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

waar staat dat dan?

ik kan namelijk meerdere datums kiezen ook die van morgen

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    je kunt tijdens het bestellen een leverdag aangeven. Bij mij klopt het dan altijd!

7. augustus

augustus Niet meer actief

JA ze brengen het echt morgen. Ik bestel daar altijd. Ook nog op vrijdag als ik zaterdag een feestje heb. Het is nog nooit fout gegaan.

8. mama petra

mama petra Actief lid

7 jan 2009
    161
    0
    0
    Maar dan moet je wel morgenavond een feestje hebben.....
    hier wordt het wel de volgende dag gebracht maar vaak aan het eind van de middag

9. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Als het direct leverbaar is en je kunt bijbezorging kiezen voor de datum van morgen is het ook echt morgen binnen! Winkel daar al anderhalf jaar en hun afspraak word altijd nagekomen!

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

fijn ga ik mijn bestelling eruit doen.

als ik betaal met ideal en ik stuur wat terug hoe gaat dat dan?

11. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

wauw wat ben ik dan een pech geval, heb daar 3 keer besteld en een keer kwamen ze 3 dagen later en dat was nog snel...

Ik denk dat ik gewoon pech heb ofzo... online winkelen is zooo niets voor mij...

12. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.817
    691
    113
    Vrouw
    ik heb tot nu toe alles de dag erna in huis gehad want je kunt aangeven wanneer je het wilt laten bezorgen welke dag etc.

13. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Zoals al eerder gezegd,als je als bezorgdatum morgen kiest heb je het ook morgen in huis.
    Heb het ook al vaker gedaan en is altijd goed gegaan.
    Hier komt de selektvracht meestal rond de middag altijd.

Oja Amfy wat betalen betreft,ik kies altijd voor acceptgiro.
    Dan betaal je achteraf wat je wilt hebben en de rest stuur je terug.
    dan heb je dat gedoe met terugbetalen enzo niet.

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hier ook een datum en tijd aangegeven en het werd ook inderdaad netjes geleverd.

15. Maar als het je eerste keer is kunnen ze daar wel moeilijk over doen.. Ik heb er ook een keer iets gekocht wat ik de volgende dag nodig had, voor niets zitten wachten, kreeg ik 3 dagen later een mail dat ze, omdat ik voor een acceptgiro had gekozen, telefonisch contact wilden om extra gegevens van me op te schrijven? :(

Laatst gewoon met ideal betaald en toen had ik het wel de volgende dag al binnen!

Wehkamp werkt trouwens toch met DHL? Of Selektvracht? Niet met de TNT in ieder geval (gelukkig!)

16. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Wehkamp word niet bezorgd door de TNT maar door selektvracht.

Wehkamp komt hier regelmatig niet pas aan het eind van de middag hoor, ook wel eens om 10:00 's ochtends maar je moet rekening houden met het "ergste". Het kan tot 18:00 bezorgd worden.

Als de kleding direct leverbaar is, word het inderdaad de volgende dag bezorgd. :)

17. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Hier bestel ik ook regelmatig bij wehkamp en altijd de volgende dag geleverd!
    Ik bestel ook meestal met acceptgiro, maar gaat niet altijd als het grotere bedragen zijn. Dan betaal je vooraf en als er iets retour gaat krijg je dat terug gestort!
    Selektvracht is hier meestal ook vroeg met bezorgen!

Deel Deze Pagina