Hallo, Mijn dochter van 14 maanden heeft nu 2 dagen diarree. Gisteren spuugde ze ook, maar dat is gelukkig gestopt. Wat zal ik haar te eten geven vanavond? Is aardappels ok? Ik dacht zelf aan gekookte aardappels, witte bonen in tomatensaus en een gekookt eitje. Is dat wat? Ben benieuwd of ze uberhaupt gaat eten, haar brood wilde ze iig niet vanmiddag Gelukkig drinkt ze wel goed (ors, water, roosvicee). Bedankt alvast voor het meedenken!
effen goed in de gaten houden hoor . mocht ze nog niet eten effen kleine beetjes proberen.en is ze nog in de diaree? me dochtertje heeft net vande week tweehalfe dag in de ziekenhuis legen omdat ze de norovrius had.ze was bijna uit gedroogt en moest toen aan de ors en zondenvoeding. ze knapt nu weer een beetje op. hoop dat je dochtertje weer wat eet.
oef marijke, dat is heftig van je dochter! Gelukkig gaat het nu wat beter! Met Sara lijkt het ook beter te gaan. ORS drinkt ze gelukkig met gemak en heeft vandaag ook al weer 1x vaste poep gehad. Ik hou het zeker in de gaten! Bedankt en sterkte met je dochtertje!
Hier het zelfde woensdag nacht spugen. De rest van de dag ook drinken wilden ze wel eten toen al niet. smiddags koorts gisteren er diaree bij. En nu lijkt ze vandaag van de koorts af te zijn en wil ze wel wat fruit en heb haar een potje gegeven. Haar flesje van morgen wilden ze gelukkig weer en verder een paardagen met spuitjes bezich geweest om haar te laten drinken.