optrekken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door meike, 21 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meike

meike Lid

25 jan 2007
    32
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Mijn dochtertje kan zich sinds 2 weken optrekken. Leuk naturlijk, het begon heel voorzichtig aan de bank, maar nu heeft ze de smaak te pakken en trekt ze zich dus de hele dag aan van alles op. Op zich geen probleem, maar ze heeft dus ook een onbewingbare drang om zich in bed op te trekken. Als ze niet zo moe is dan weet ze inmiddels hoe ze weer moet gaan zitten. Maar als ze heel erg moe is en ik breng haar dus naar bed, dan weet ze dat dus niet meer en dan is het echt krijzen. Dan leg ik haar neer, dan wordt ze boos en dan begint ze weer opnieuw.

Ik denk dan echt ga toch lekker liggen, maar nee hoor. Ze zit ook onder de blauwe plekken, want ze valt de hele tijd tegen de spijlen aan. Een heel zielig gezicht.

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik heb haar nu voorlopig maar even in het campingbedje liggen (met het matras van haar ledikantje), zodat ze zich wat minder bezeerd.
    Maar wat moet ik hier nou mee? Sommige mensen zeggen: laat maar gaan, dan leert ze het vanzelf. Maar het is zo zielig, want ze bezeerd zich echt. Maar ze slaapt soms de hele dag niet hierdoor en in de avond gaat het ook steeds moeilijker.

Sorry voor het lange verhaal, maar ik weet het af en toe ook niet meer? Heeft iemand misschien ervaring en tips?

2. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Heb je al een slaapzak geprobeert ?
    Misschien dat ze zich dan moeilijker tot zit kan brengen.

3. meike

meike Lid

25 jan 2007
    32
    0
    0
    Ja, ze slaapt altijd met slaapzak, aan ook overdag. Maar dit weerhoudt haar niet hoor. Ze krijgt het elke keer weer voor elkaar om te gaan staan. Door die slaapzak struikeld ze eigenlijk alleen maar vaker, waardoor ze nog blauwer wordt.

4. loulappie

loulappie Actief lid

28 jun 2007
    181
    0
    0
    Horeca
    Lelystad
    En als je nou probeert de onderkant van de slaapzak om het matrasje te vouwen dat doe ik want ik heb hetzelfde probleem maar als ze in haar slaapzakje ligt en ik vouw die met de onderkant ( moet je natuurlijk wel een beetje te grote slaapzak hebben) onder het matrasje, dan kan ze niet meer gaan staan :) mischien een idee....

5. meike

meike Lid

25 jan 2007
    32
    0
    0
    Dat is misschien wel een idee! Ik ga het in iedergeval proberen, bedankt!

Deel Deze Pagina