Sorry voor zo'n niet al te frisse onderwerp! Maar Armin heeft sinds gisteren een dunne ontlasing, waar veel slijm bij zit. En het stinkt enorm.Het is geen echte diarree te noemen. Voor de rest eet en drinkt hij normaal. Hij heeft zoiets eerder gehad, maar dan eenmalig met slijm, toen was hij grieperig! Maar zijn 3e tandje(boven) is bezig om door te komen. Hij is meer hangerig en slaapt al dagen niet door. Zou het dan daaraan liggen? Ik heb gelezen dat de spijsvertering niet goed is maar hij eet al bijn 4 maanden vast voedsel dus ik denk niet dat het de reden is! Hebben jullie hier ervaring mee/
Nee eigenlijk niet. Dax heeft nu zijn twee ondertanden door maar hij heeft geen koorts, diarree of luieruitslag gehad.
ja hier wel enorm veel poepluiers op een dag en lekker dun (en heel erg stinken) komt dacht ik door het extra speeksel wat er dan aangemaakt wordt als er een nieuw tandje komt.... toch wel in de gaten houden als hij zoveel vocht door de luiers verliest dat hij genoeg drinkt en zedker op een warme dag...
ja idd dat moet wel door t tandje komen door al dat nattige gepoep (hihi) die uitslag...en hier ook idd een rode wang (soms 1 soms beide kanten ligt net aan waar en welk tandje eraan komt)
Eva heeft altijd heel dunne poep (borstvoeding), maar de afgelopen dagen opeens wat dikker.... en ik voelde net dat er een ondertandje door is gekomen .
Rooie wangen overigens wel last van. Ik weet niet of het bij jullie helpt maar ik smeer bij practisch elke luierbeurt een laagje Sudocrem.