Bij mij kwam er laatst een dame voor onze bank. Ze lag in scheiding, maar woonde nog bij haar ex. Ze had nog geen zicht op een andere woning en ook geen mogelijkheid om de bank ergens te bewaren. Waarvoor kom je dan?! Toen ik jaren terug de sleutel van mijn destijds appartementje kreeg, zette ik alle lamellen op marktplaats voor een klein bedrag. Er kwam al gauw iemand voor. Er hingen nog oude gordijnen die hij ook wel wilde en toen vroeg hij nog of de vloerbedekking ook mee mocht. Wat mensen al niet allemaal kunnen gebruiken!
Ik had eens zwangerschapsbh's te koop staan. Reageert er een man met 'of ik het erg vond dat hij als man reageerde, of ik dat vervelend vond?' Omdat hij het zo benoemde dacht ik echt 'huh? euh.... ieuw'. Als hij niks had gezegd had ik gewoon gedacht dat hij ze voor zn vrouw in het kraambed kocht ofzo. Maar volgens mij doen die mensen het ook juist voor de kik voor die reacties van mensen.
Via marktplaats een tweepersoons boxspring verkocht. De zelfde avond nog kwamen ze m ophalen... met een Renault Clio, 3 deurs. Man en ik stonden wel even van hoe gaan ze dat doen. Was proppen en 2x rijden, maar wel gelukt.
Ik heb laatst het 2 persoonshemelbed verkocht via mp. De ”koper” kwam hem halen en vroeg ter plekke of ik het een bezwaar vond als ze de lattenbodems over 3 maanden zou komen halen want ze had er nu geen opslagruimte voor en haar auto was te klein. Euhhh ja dat vind ik een probleem. Ik heb die ruimte ook niet. Ze was onvermurwbaar. En ik ook. Dus de koop ging niet door. De volgende dag kreeg ik een hele boze mail van haar. Ze vond me een asociaal kreng dat zich niet wilde inleven in andermans problemen. Ja joh prima. De dag erna alsnog verkocht aan een normaal iemand.
Dit heb ik ook gehad! Maar bij mij vroeg diegene dus of ik nog meer voedingsbh had en of ik ze had gewassen. Ieuw
Ik had de oude verrotte bielzen uit de tuin gratis op marktplaats gezet. Meld zich een vrouw die verteld natuurgenezeres te zijn en vroeg of ze even mocht mediteren. Geen probleem, vervolgens ging zi in een soort trance de bielzen aaien. Uiteindelijk zei ze dat ze een sterke ziel hadden en dat ze ze mee wilden nemen.
Verder geen gekke mensen, we mensen die een kast kwamen ophalen, speciaal een busje geregeld en alles goed nagemeten, paste het toch niet. En een leuke, mensen die gratis een doos met babykleding kwamen ophalen, namen een mok met wat lekkers erin mee. Of mensen die niet op komen dagen, enzovoorts.
Wij woonden in een hele kleine flat en iemand gehad die kwam een ladekast ophalen en vroeg of hij even naar het toilet mocht. Die ging vervolgens uitgebreid zitten poepen weet iedereen doet het maar toch
Wij hebben eens een rolgordijntje verkocht. Kwamen er een man en vrouw die uitgebreid gingen staan vertellen dat ze zo dolblij waren met het rolgordijntje en waar het dan kwam te hangen. Oke, je kan je verhaal maar kwijt willen. Ook eens een home cineama set gratis weggedaan. Hij kwam anderhalf uur te laat aankakken en begon te klagen dat er geen afstandsbediening bij zat. Dit had ik duidelijk vermeld in de advertentie. Hij heeft echt tot 2 weken daarna nog mailtjes gestuurd of we de afstandsbediening echt niet hadden
Ik verkocht mijn boxspring via marktplaats, daar reageerde een man op en op de dag dat hij kwam kijken mailde hij me met: Ik heb er zin in! Xx Toen heb ik toch maar gevraagd of mijn man niet even thuis kon zijn als die man kwam kijken, kreeg er nogal een naar gevoel bij.
Keer gereageerd op een kast op MP. Bood 100 euro. Was goed. Krijg ik echt een uur voor ik ga kijken een bericht dat iemand 100,50 had geboden en of ik dan meer wilde bieden. Dus ik zei van niet en dat we 100 hadden afgesproken. Puur principe. Toen zei ze dat dan de afspraak niet doorging want het ging toch om meer geld. Nou prima dan niet als jij voor 50 cent af wil zeggen. Dag later bericht ze me dat diegene van 100,50 niet was komen opdagen en of ik hem alsnog wilde hebben voor 100. Later, laat nu maar zitten.