Opvallende prijsverhogingen eigen merk artikelen

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnatman, 3 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Het helpt wel echt om de aanbiedingen in de gaten te houden en naar verschillende winkels te gaan.. Maar ja, ik heb er de tijd voor, dat heeft niet iedereen. Een jaar geleden werkte ik nog fulltime, toen waren we zeker 3x zoveel kwijt aan boodschappen, als het niet meer is... Ik vind het een uitdaging nu om geld te besparen en toch heerlijk te eten!

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Nee niet jammer van de tijd , zoals marnatman zegt in een uur als we willen .
    Vrijdags doen we de boodschappen , zodat we de zaterdag voor andere dingen kunnen besteden. Stad in of fietsen weet ik het.
    Wij zijn samen om 12 uur altijd vrij op vrijdag .Mooi tijd voor boodschappen . En als het lekker weer is vind ik het niet erg om de winkels af te lopen . Door het zo te doen hou ik geld over om zaterdags wat leuks mee te doen.

3. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Inderdaad. Het is eigenlijk een sport geworden om alles zo goedkoop mogelijk in huis te halen.

4. Naati

Naati Actief lid

25 jul 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek
    Jammer dat het hier ook niet is met couponnen zoals ze in amerika boodschappen doen;) Van dat tv programma. Heb je wel een hele kluif aan om dat allemaal uit te zoeken, maar wel zo goed als gratis boodschappen:D

5. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    En de mannen hebben dan ook wat leuks te zien: Alle vrouwen die elkaar in de haren vliegen. Zag eens op youtube zo'n filmpje, maar dat moet hier maar niet.

6. Islah

Islah Niet meer actief

In Amerika heb je ook gewoon Aldi hoor. Dat is altijd nog goedkoper dan couponnen van de daar geldende A-merken, dacht ik.

7. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    In Amerika zijn er vrouwen die hun boodschappen met enkel de couponnen kunnen doen. Ze hebben soms boodschappen ter waarde van 600 euro en na gebruik van alle kortingsbonnen nog maar rond de 50 euro. denk dat Naatie dat bedoeld ;)

8. Naati

Naati Actief lid

25 jul 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek
    Ja dat bedoel ik ja. Bonnetje voor dit, bonnetje voor dat, en ga maar door. En dan met 3,4 volle boodschappenkarren aankomen en maar hooguit een halve kar betalen. Extreme couponning op tlc was dat. Was soms gewoon bizar om te zien hoeveel ze "kochten" voor die paar dollar.

Deel Deze Pagina