Hallo dames, Mijn man en ik werken allebei onregelmatig. Ik werk drie dagen per week en geen nachtdiensten, dus ik werk van half 8 tot 22 uur. Mijn vader gaat straks op donderdag op de kleine passen, dus we hebben nog voor twee dagen opvang nodig. Het KDV hier is maar tot 6 uur open, dus is geen optie. Is het met een gastouder mogelijk om opvang te regelen op verschillende tijden in de week? Enmoet je je dan ook nu al in gaan schrijven of kan dat weer wat later in de zwangerschap? Ik heb bij een aantal bureau's op de site gekeken, maar kom er niet helemaal uit (blond zeker!). Hebben jullie tips?
Ook ik werk onregelmatig, en omdat ik alleenstaand ben had ik ook flexibele oppas nodig. De gastouder is voor mij een uitkomst! Ze kan bij wijze van spreken 24 uur per dag oppassen! Ik geef bijtijds m'n rooster door en Julia kan gewoon altijd terecht! Je hebt uiteraard ook gastouders die niet zo flexibel zijn, maar dat kan je aangeven bij je intake-gesprek..Er wordt toch iemand gezocht die bij jouw wensen aansluit. Ik zou me wel inschrijven, want ook de gastouders worden steeds populairder!