Man man man wat ben ik de eneco spuugzat. Wij hadden een contract en deze liep af per 1 oktober bij de eneco, na goed uitzoeken zijn we overgestapt naar de nuon deze hadden een mooie aanbieding en met ons huidige verbruik gaat dit minimaal 300,- per jaar schelen dat vinden we wel de moeite. nu is dit allemaal ingegaan 2 weken geleden en we zijn nu vanaf half september plat gebeld door de eneco, we worden er helemaal schijtziek van, mijn man is de afgelopen weken werkelijk waar 6 keer per dag gebeld maandag gezegd is het nu klaar we zijn overgestapt we zijn klaar nu dit is de reden dat weten jullie. dinsdag weer zo vaak gebeld en gisterenavond heb ik ze gesproken ben ik een beetje boos geworden wat schetst mijn verbazing vandaag hebben ze weer gebeld en ik open nu mijn mailbox en daar staat een mailtje in waarom we zijn overgestapt. zijn ze dom daar ofzo ?
Bel me niet register jezelf inschrijven en volgende keer als ze bellen aangeven dat je in het bel me niet register staat en als ze nog een keer bellen je ze gaat aangeven...
Helaas, pindakaas... Volgens mij mogen ze wel gewoon klanten en oud-klanten bellen. Heb dat ook wel eens heel wijsneuzerig geroepen waarop ik te horen kreeg dat dat voor (oud)klanten toch net iets anders lag. Damned... Ik zou de volgende keer gewoon opnemen, de hoorn ernaast leggen en wachten tot ze zelf ophangen. Staat me nl iets van bij dat callcenter medewerkers niet zomaar uit zichzelf op mogen hangen...
jammer dachten wij ook maar we staan ingeschreven in het bel me niet register. vanmorgen weer mail van eneco wordt er zo moe van, man wordt gewoon echt lastig gevallen op zijn mobiel, hij is aan het werk en wij bellen zelf ook anoniem en hebben de afspraak dat als er iets is ik 2x achter elkaar bel nara hem, dat doen hun dus ook dus hij schrikt steeds en denkt dat er wat is. maar als ik hem dus echt dringend nodig heb , ach ja er is al een klachten mail uit nu
Hier t zelfde euvel, wij zijn ook overgestapt naar een andere energiemaatschappij, en eneco belt ons ook veel. Maar ze mogen je dus tot 2 jaar na contract beeindiging bellen.... bel me niet register... helaas heeft daar niet zo veel mee van doen.
Maar dit is gewoon lastig vallen... KPN belde ons ook regelmatig nadat we waren overgestapt na heeeeeeeeuuuuuuul veel problemen. De laatste keer ben ik zo kwaad geworden en heb ik de medewerker uitgescholden *oeps*. MAar daarna werd ik niet meer gebeld. En dan werd ik nog bij lange na niet zoveel gebeld als TS