Morgenochtend breng ik mijn kleintje voor het eerst naar de kinderdagopvang. Hij is nog zo klein. 10 weekjes.... Ik weet het. Eigen keus. Ik wil (3 dagen) blijven werken, omdat het zo lekker is om af en toe op vakantie te kunnen en een leuke auto onder m'n kont te hebben....om leuke dingen te kunnen doen. Toch.....10 weekjes....
ahhh, is t ook! Bedenk maar dat alle begin moeilijk is en de kleine heeft er toch vrijwel geen erg in.
Ik zou er inderdaad ook niet aan moeten denken! Succes morgen en een fijne werkdag toegewenst, hopelijk haal je je kleintje weer vrolijk op. Groetjes, Anakin.
Ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken. Mijn kleintje zal ook met 10 weken al naar het kdv moeten. Aangezien ik alleen ben heb ik nml niet de keus of ik wil werken of niet. En ik probeer er maar zo min mogelijk aan te denken want het lijkt me echt niet leuk Sterkte morgen! En laat even weten hoe het ging.
Ik heb net even gebeld en het gaat goed voor de eerste keer, zei ze. Hij moet er wel aan wennen dat hij niet iedere keer gelijk aandacht kan krijgen als hij daarom vraagt. Maar hij had al 2X een half uurtje geslapen en sliep nu voor de derde keer. Ook had hij erg goed gegeten.... Ik weet dat hij in goede handen is en ben blij om dit te horen, maar ga hem lekker toch eerder ophalen! Hahaha!
Gelukkig hoeft mijn kleintje niet naar het kdv,mijn vriend is gewoon thuis en mijn moeder past 1 dag op en dat vind ik al moeilijk genoeg. Als ik er aan denk dat ik me kleintje ook al is het maar een paar uurtjes achter moet laten word ik al niet goed en ga ik bijna huilen,maarja ik moet toch 2 dagen blijven werken heb geen keus helaas
Renate kan mij jouw gevoel helemaal voorstellen hoor. Het is ook zo dubbel... Ik kreeg vrijdag een plaats op het kdv aangeboden, hartstikke blij mee natuurlijk met al die wachtlijsten. Maar toen ik gister met de post de overeenkomst kreeg moest ik toch ff slikken..moet er niet aan denken om haar straks drie dagen per week daar naartoe te brengen..
Kan me ook goed voorstellen dat je het moeilijk vindt, maar als het straks een paar keer goed is gegaan gaat het vast beter. En net wat je zegt: je wil toch blijven werken he? Pim
Het is ook vervelend de eerste paar keren! Het blijft een raar gevoel maar het went wel hoor. Ik breng gijs nu al bijna 3maanden weg en het gaat echt perfect hij is goed gewend daar en aan het ritme van die drie dagen weg.