Kun je bij 2samen per uur afnemen (omdat er uurtarief er staat?). Ik zou graag de kleine van half 8 tot half 4 wegbrengen. Zag op de site niks over halve dag of uren afnemen. Hele dag afnemen is weer duurder. Mocht niemand het weten dan neem ik natuurlijk met hun contact op.
wij zitten bij 2samen maar kan helaas niet per uur afnemen. wij doen wel de hele dag en heb geen idee of halve dag kan. maar per uur iig niet.
ik zit er dan niet maar bij de meeste kdv's staat het uurtarief vermeld omdat dit hetgene is dat je moet doorgeven voor de toeslagen.
Halve dagopvang s sinds kort wel mogelijk maar dan is het of de ochtend van 7.30 tot13.00 of vanaf 13.00 tot 18.00 en ide geen losse uren afname..
Let wel op indien je minder uren werkt dan dat je opvang afneemt dat je dan echt veel minder toeslag krijgt. Ik werk 3 dagen van 9:00 tot 15:00 uur zodat ik geen naschoolse nodig heb, maar als ik kinderopvang voor 3 hele dagen wil afnemen krijg ik enkel toeslag voor de uren die ik werk. Ergens hartstikke logisch maar niet betaalbaar. In praktijk komt dat neer op 550 eigen bijdrage.