Hallo Ik vroeg me af of iemand wel eens gebruik heeft gemaakt van de kinderopvang in het LUMC en of dit wel of niet goed beviel. Alvast bedankt. Edit moderator: Verplaatst naar oppas en kinderopvang.
Nee, ik maak geen gebruik van de KDV van het LUMC, dat is toch de kattenkop? Zelf gaat onze kleine naar Pimmetje op de Rijnsburgerweg, een super opvang, we zijn echt heel erg tevreden! Groet Snoozie
geen idee of het de kattenkop heet. We hebben hem daar toen toch heen gebracht, maar kreeg dus te horen dat ze geen voedingen doen. Lekker handig want we hadden precies met etenstijd een afspraak bij de arts. Dus werd uit de spreekkamer gehaald. Verder zijn ze wel lief voor hem geweest,maar ze had gekeken of hij honger had door haar pink in zijn mond te steken. ben er niet zo'n voorstander van als vreemden dit doen. Voor nood is het goed te doen maar proberen toch andere oplossingen te vinden mocht het nodig zijn
Oh, het is niet als vaste kdv bedoeld? Want je hebt namelijk een kdv voor de kinderen van de medewerkers van het LUMC, maar jij bedoelt waarschijnlijk opvang in het ziekenhuis als je zelf een afspraak hebt? Raar dat ze geen voeding gaven, ben zelf ook geen voorstander van een vreemde pink in de mond! Hoop dat je volgende keer een andere oplossing kunt vinden, Groet Snoozie
Je kan je kindje toch gewoon meenemen als je naar een arts gaat? Ik zou er nooit over nadenken of er opvang is in het ziekenhuis en dan nog zou ik Eva meenemen.