opvangen baby

Discussie in 'De bevalling' gestart door angel02, 2 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    In eerste instantie wilde ik zelf ons kindje aanpakken.
    Maar nu ik dit lees zou ik het ook geweldig vinden als m'n vriend het doet.
    Hij heeft uit zijn vorige huwelijk al 2 kinderen dus dit is nummer 3. Bei beide heeft hij dat niet gedaan. Zou het toch wel mooi vinden als hij het nu wel zou doen. Vind ik het net even specialer maken.

2. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Mijn man heeft onze dochter ook opgevangen. Net even de foto's bekeken maar zijn niet geschikt voor hier ha ha
    Hij is normaal gesproken ook vies van bloed en alles wat daarbij komt kijken, maar op het moment zelf heeft hij het toch gedaan en trots dat hij was... ;)
    Hij stond trouwens gewoon naast mij en niet vol voor het gat ofzo..

3. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Lijkt mij doodeng, mijn zoon glibberde echt eruit met al het vacuum gezogen vruchtwater en kon zelfs door de ervaren VK maar net worden gegrepen zeg maar :).

4. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Lijkt mij wel heel erg leuk als ml zoiets wil doen. Ik denk dat wij bij een bevalling volgens het boekje willen proberen dat onze dochter als eerste huid op huid contact met papa heeft. Dus bij hem op de blote borst komt te liggen en niet direct bij mij, natuurlijk vlak erna wel overhevelen naar mij haha.

Ik ben hier nog over aan het nadenken, want heel erg.. maar eigenlijk krijg ik nu al mega jaloerse gevoelens als ik me voorstel dat mijn man die eerste eer krijgt ipv ik.. terwijl ik al 9 maanden de kleine meid onder mijn hart draag en al het werk (pijn) ervoor gedaan heb.

5. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Hier moest de vk echt duiken om dl letterlijk op te vangen. 'k Zat op een baarkurk en 't laatste stukje ging echt héél snel. Maar als het langzamer was gegaan had ml 't hier ook gedaan, misschien ooit bij een volgende...

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Volgens mij kan dat altijd wel als alles goed verloopt. Hier had het niet gelukt, de vk moest op het laatste moment ingrijpen. Eva bleef vastzitten met haar schouder. Lisa had de navelstreng om haar nek en vloog er daarna meteen uit, dus dat had mijn man niet gered.

7. hoop23

hoop23 Lid

10 jun 2011
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ooit ergens gezien dat een moeder dit deed en ik dacht meteen JA, dat wil ik bij de volgende ook! Ik wil het graag zelf doen, als de situatie het toelaat

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Dat mag en kan gewoon hoor (als er geen complicaties zijn natuurlijk)! Wel even zeggen tegen de vk/gyn ;)

Deel Deze Pagina