Hoi dames!! Afgelopen nacht heb ik enorm slecht geslapen. Maakte niet uit hoe ik ging liggen maar bleef benauwd en de kleine was hele nacht door behoorlijk onrustig. Dit heb ik nog nooit gehad, normaal is ie rustig als ik ook lekker lig te slapen. Nu lig ik op de bank en de kleine blijft maar door spartelen. Mn hele rechterzij is beurs en gevoelig. Ook zit ie net onder mn ribben te schoppen lijkt het wel. Erg onprettig, heeeel leuk om m zoveel te voelen maar dit is wel het andere uiterste. Wie herkent dit??? En heeft nog tips om de baby wat rustiger te krijgen??? Denk dat het niet anders is, maar goed. Wil graag nog even wat bijslapen maar op deze manier wordt dat niet echt wat. haha Groetjes...
Onrustig is het bij mij niet s'nachts maar wel gevoelige rechterzij waardoor ze daar steeds met het voetje zit! S'avonds is ze wel druk maar als ik op bed lig, is ze gelijk stil! Ik weet niet hoe je je kleine stil kan krijgen. Als ik in bad ga, is ze ook gelijk stil! Misschien is dat een ideetje?
mijn meisje is ook erg onrustig vooral in mijn rechterzij ze ligt al ingedaald met het hoofje beneden en haar kontje bij mijn maag en haar voetjes dus in mijn zij en ribben daar schopt ze voordurend heel hard tegen aan! ik ben het inmiddels wel gewend, maar ze beweegt eigenlijk altijd. ik denk dat ze ook in haar slaap beweegt, en de ruimte wordt natuurlijk steeds minder waardoor ze steeds meer moeite moet doen om te bewegen. misschien is die van jou anders gaan liggen omdat je het daarvoor nooit voelde. of misschien was dat de indaling wel? maar het kan ook liggen aan iets wat je gegeten of gedronken heb. als ik namelijk veel cola drink , merk ik het meteen aan die golvende drukke buik! net een stuiterballetje!
Bedankt voor jullie reacties!! Ik voelde m normaal ook wel veel, maar vanacht en vandaag is het wel enorm. De mijne ligt ook met ruggetje links en voetjes rechts, en dat is te voelen! haha Gister naar carnavalsoptocht geweest, met al die muziek was ie helemaal rustig. Misschien was ie vanacht wel zn eigen carnavalsfeestje aan het vieren. hahahaha een bad hebben we helaas niet maar misschien een tijd onder de douche zitten (ja ja, moeke zit tegenwoordig omdat lang staan niet meer echt prettig is ivm harde buiken). Bedankt voor de tip...