whahahaha ja inderdaad nou ik was heel hoogzwanger lag 12 hoog in t ziekenhuis okeey 1 van de laatste dag zal ff zoekken
Ik heb 1 van 5 min. voor de sectio..maar daar staat mijn hoofd op Die foto blijft niet plakken vrees ik
hier was ik iets vn 39 wk 30 kilo dikker en dacht heletijd het kan elke moment gebeuren maar ben bevallen met 41.6 dagen
hoe ik eruit zag? als een uit de klauwen gegroeide kamerolifant. Er is dan ook geen 1e foto van mij te ontdekken van toen ik zwanger was. Och,och wat vond ik het lelijk (vond zwanger zijn zowieso niet leuk)
Hier ben ik 38 weken zwanger. Ayla is geboren met 39+5. Helaas ben ik vergeten om met 39 weken een foto te maken en heb ik ook geen foto van de dag van de bevalling: View attachment 95404
View attachment 95425 dit was ik met 39 weken... kenza is geboren met 40.3 weken... toen kon ik niet wachten tot ik van die buik af was, nu mis ik m toch als ik de foto zie
Ik op 39 weken, dacht bij mezelf 'nog snel even foto'tje maken! Vond het zo vreemd dat mn buik zo laag hing, verder niet bij nagedacht en ja hoor: 23u30 braken mn vliezen (dus bevallen op 39+1) View attachment 95648
Mijn buik met 36+6. De volgende dag ben ik bevallen. Wat mis ik mijn zwangere buik (helemaal als ik nu naar mijn uitgerekte flubberbuik kijk ).