hi ladies, Ik ben nu 29 weken zwanger en sinds een aantal weken weer regelmatig misselijk. Ik reis elke dag met de trein en kom standaard misselijk op plaats van bestemming aan. Maar ook als ik niet gereisd heb, ben ik elke dag wel een moment misselijk. Veel meer dan salade krijg ik 's avonds niet weg. De enige maaltijd die ik nog goed eet is een broodmaaltijd tussen de middag. Dit omdraaien met de avond werkt niet (heb ik al geprobeerd). Iemand nog tips en is het normaal om in het laatste trimester misselijk te zijn? Ik heb het al gemeld bij de verloskundige, maar die vond het nog niet zo heel boeiend geloof ik.
Het komt wel voor inderdaad dat de misselijkheid lang aanhoudt. Als je er toch al gevoelig voor bent, dan kan het later in de zwangerschap komen doordat je ingewanden een beetje in de verdrukking komen. Ik zou vooral blijven eten hoe je het zelf het prettigst vindt, dan krijg je de meeste voedingsmiddelen binnen. Je kunt ook proberen goed te varieren in de salade met verschillende groentes of fruit erin en misschien iets van eiwit (vlees, kaas, ei etc). Met brood kun je ook veel varieren in wat je er op doet of er bij doet. Je zou evt nog kunnen overleggen met een dietiste, misschien dat die nog ideeen hebben over wat je kunt proberen?