pffff meiden ik word even helemaal gek hoor... De laatste dagen overvalt het me telkens. Een intens gevoel alsof ik móét huilen alsof de tranen hartstikke hoog zitten. Zomaar op eens. Na 5 of 10 minuutjes zakt dat gevoel weer heel langzaam weg. Maar 1,5 uur later kan het gerust weer zo zijn. Nu ben ik op het moment ook wel moe -wat het ook wel zal uitlokken- maar pffff hier wordt je ook niet fitter van zeg. Gisteren had m'n meisje een driftbui na haar middagslaapje en ik kon het óók gewoon echt niet hebben en heb in tranen m'n man gebeld, omdat ik het even niet meer aankon. Die is uiteindelijk een uurtje eerder thuisgekomen van z'n werk (hoefde op zich niet, omdat het toen wel weer ging, maar was wel érg lief) . Toen kon ik even liggen maar slapen lukte eigenlijk ook niet echt... Meer meiden die hier last van hebben?
Jep helaas heb ik er ook last van... Gisteren was ik mn auto aan het zoeken in de parkeergarage op het werk, ik was even vergeten dat ik in de ochtend later aan was gekomen en dat mn auto dus niet op zn reguliere plek stond maar 2 verdiepingen hoger... Pfff ben in tranen uitgebarsten het moet toch niet gekker worden!! Daarna savonds weer een keer in tranen uitgebarsten, mn man hoeft maar naar me te wijzen momenteel of ik jank hahaha rot hormonen!
Athina: wat fijn dat je man eerder van zijn werk thuiskwam om je te helpen, als de tranen je weer zo hoog zitten, bedenk dan dat je op hem kunt rekenen! dat moet je vast geruststellen!