Ik heb sinds enkele dagen veel last van opvliegers... krijg het dan super benauwd, het zweten breekt me uit en heb het ook gigantisch warm.. Hebben meer mensen hier last van? Is dit normaal bij 32/33 weken zwangerschap? Valt er iets aan te doen, of is het gewoon maar voor lief nemen....? Ben bang dat de bevalling al elk moment kan beginnen... en dat nu ik nog maar 32+2 zwanger ben... Deze angst is er omdat mijn moeder ook van mij en mijn zus 8 en 6 weken tevroeg is bevallen (ik weet dat dit niks zegt over mijn zwangerschap).... Heb op mijn laptop ook al het ziekenhuiswebpagina van de verloskamers open staan waar het telefoonummer en een lijstje op staat wat je allemaal moet meenemen tijdens de bevalling....
hey tammetje, ik heb sinds 2 dagen ook ontzettende opvliegers, word er gek van! het zweet breekt me steeds weer opnieuw uit pfff... ben er naar van morgen moet ik naar de gyn en zal eens vragen waar het mee te maken heeft ik denk met de hb Bloedarmoede tijdens de zwangerschap
Bedankt voor de link... maar vraag me af of ik een ijzer tekort heb. Slik namelijk wel al vitaminen (Dagravit Mama & Baby), niet dat dat alles zegt. Heb pas 1 september weer een afspraak met mijn gyn., hopelijk zakt het wat want wil niet nog een week zo beroerd zijn.
ik ben nog lang niet zo ver als jullie maar heb af en toe ook het gevoel dat ik al in de overgang zit met die opvliegers ik denk dat het mss toch iets met de zwangerschapshormoonhuishouding (mooi scrabblewoord ) heeft te maken.
Ik ben nu 33+2 en heb dit ook sinds de laatste dagen! pfffffff word er helemaal kriegel van en douche wel 3 keer per dag!!! Ik moet donderdag weer naar de vk en zal t is navragen! Hopen dat me bloeddruk nog wel goed is!!! Ben bij de 2e ingeleid door hoge bloeddruk, maar toen was ik wel een stukje verder! 38 weken begon de hpge bloeddruk toen! Nou succes damens!!!
heb hier ook veel last van. heel erg warm en zweten ineens. s'nachts heb ik het helemaal erg, drijf zowat mn bed uit zo warm heb ik het. maar dat heeft toch niks met een aankomende bevalling te maken? ik weet in mijn geval dat mn bloeddruk goed is, dacht dat het met je hormonen te maken had ? groetjes
Oh, gelukkig. Nog meer meiden met opvliegers. Ik ben 31.4 en heb sinds een dag of 3 ook geregeld opvliegers. Komen en gaan en zweten als n gek!!! Ach, als de kleine er is, is het ook weer over... Succes allemaal!!! Groetjes Claire
Ja, heb ik ook soms al last van (17+wk), had er laatst een, mijn hoofd als een tomaat ontplofte bijna. Rustig doen is mijn advies en geen zorgen maken, die helpen niet bij opvliegers!! Ligt aan je hormonen.. Succes
Zijn idd gewoon je hormonen Hier drijf ik gewoon af en toe mijn bed uit en loop in minimale kledij door het huis heen haha
Halloooooo meiden Ja hoor hier had er ook 1 last van eigenlijk nog dagelijks dat ik denk jeetje zit ik in de overgang, het zweet breek me aan alle kanten uit, warm niet normaal.. Had het eigenlijk al best wel snel denk in de 16e week tot nu nog steeds. Maar moet zeggen dat heel mijn lichaamstempratuur/hormonen veranderd zijn. Ik was best een koukleuntje en nu heb ik het onwijs warm en wat ik er tegen doe is ehm veel slush puppies, waterijsjes, ijskoud drinken...niet teveel in 1 keer willen dus meer verdeeld...niet te warm kleden... Je voelt je af en toe 80+ ja hihi maar hoort er gewoon bij hoor. Snap je angst dat je denkt ohh dalijk zijn het weeen en gaat het beginnen maar kan je geruststellen hormonen doen leuke dingen met je lichaa, en anders kan je altijd de VK bellen he
Hier nog iemand die er behoorlijk last van heeft.. Was een koukleum, maar heb 't eigenlijk al sinds vrij vroeg in de zwangerschap steeds onwijs warm! Nou heeft 't de afgelopen 2 weken ook niet geholpen dat we zijn verhuisd, en ik de komende week nog wel bezig ben om alles weer uit te pakken.. Tja, volgens mij heeft 't gewoon met hormonen te maken, en probeer hier gewoon rustig aan te doen.
Hier ook opvliegers!! Ik slaap 's nachts meestal zonder dekens de laatste weken en als ik bv in de warme auto stap dan bespringt me echt een zweetaanval. Ook als ik maar weinig doe, dan voelt mn hoofd als een tomaat. Laatst even man geholpen dozen op zolder te zetten, die warme zolder en heel even werk verzetten, pff ik had 't niet meer!