Ik zit thuis onder de plafond ventilator.. beetje internetten enzo.. Niks inspannends ofzo Maar krijg het echt op de vreemdste momenten heet. Zweet ook veel. Lijkt wel alsof ik opvliegers heb... slaap snachts ook amper onder het dekbed. Komt dit iemand bekend voor of ben ik afwijkend?
Dat is heel normaal tijdens een zwangerschap. Ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn die geen opvliegers hebben gehad tijdens hun zwangerschap. En dit soort weer helpt ook niet echt mee he.
Als ik nu naar buiten ga dan zit ik binnen 5 minuten met zweetplekken ter groote van eetborden onder mijn oksels hahaha
Hier ook hoor Pfff op de meest charmante momenten haha Ook tijdens het eten loopt het zweet ineens van me voorhoofd
Bij bas heb ik daar heel veel last van gehad en ik denk toch dat het bij hem mede ook door de hoge bloeddruk kwam, bij Nathalie namelijke goede bloeddruk gehad en vrij weinig last daarvan gahd en nu bij de derde gelukkig ook og geen last van. Weet nu overigens niet oe mijn bloeddruk is. Maar iig ik had het idee dat het door de hoge bloeddruk echt veel erger was. De opvliegers en het zweten. Xxx joyce
Oh dat heb ik ook! Ik dacht al dat t aan mij lag, maar niet dus! Als ik thuis ben leg ik mijn voetjes in koud water dat helpt wel. Verder als iemand nog tips heeft houd ik me aanbevolen!
Ook ik heb er erg veel last van. Ik kon van de week op het werk mijn uniform jasje zowat uitwringen, water gutste langs mijn gezicht. En Inderdaad zijn steeds van die hele vervelende momenten. Ik schijn dan last te hebben van een bloeddrukdaling. Mijn bloeddruk is voor mijn doen ook erg laag. Maar ijsjes smaken inderdaad goed. Ik haal bewust niet in huis, want dan pak ik er ieder uur wel 1
Ik moest wel even lachen om je zin: Of ben ik afwijkend? Hahaha! Nee meis ik kan het ook ineens warm hebben. Ik heb lekker de ven naar beneden gesleept en zit er heerlijk voor! Mijn man wil wel airco aanschaffen maar dat vond ik een beetje overdreven...