Opvliegers?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sweetydaantjuh, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetydaantjuh

sweetydaantjuh Actief lid

2 jan 2012
    175
    0
    0
    NULL
    Zwolle
    Hallo dames!

Hier maar weer eens een vraagje...
    Dit is mijn tweede zwangerschap, dus zou toch moeten weten hoe alles werkt..
    Maar deze zwangerschap loopt zo anders als mn vorige..

Ik heb sinds paar weken enorm last van opvliegers??
    Herkent iemand dat??
    Buiten dat het warm is buiten, ook nu gewoon aanvallen van extreme heetheid..dat k echt wegdrijf gewoon..terwijl mijn lieftallige vriend t dan koud heeft..

Herkennen jullie dit?

2. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Ja hoor dat herken ik heel goed ik heb het namelijk ook sinds een week of 2 dan krijg ik het heel erg warm en dan plakken mijn kleren echt aan mijn lichaam vast en op mijn gezicht zie je dan gewoon de druppeltjes zitten .....vraag ook heel vaak aan mijn man of het nu echt zo heet is en die geeft dan als antwoord dat het gewoon aan mij ligt dus ik heb nu eigenlijk altijd een handdoek beneden liggen voor het geval dat volgens mijn vk komt het door de extra hormonen die we nu hebben......kan me voorstellen hoe je je voelt hoor ik word er echt letterlijk knettergek van en meestal ook een beetje humeurig omdat ik de warmte dan maar niet kwijt raak
    helaas zullen we nog even vol moeten houden ben ik bang voor er is helemaal niets aan te doen....

3. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahha herkenbaar, ik zet overal ramen open terwijl mijn omgeving het koud heeft! Begin vd zwschap juist koud tot ongeveer 20 weken...

4. sweetydaantjuh

2 jan 2012
    175
    0
    0
    NULL
    Zwolle
    Ja vreselijk toch? hahaha ;)

Wij hebben een waterbed, kan je temperatuur regelen, maar zelfs op zn aller koudst drijf ik nog mn bed uit..vreselijk...zo warm...

En ben normaal echt een koukleum hoor..dus dit is voor mij compleet vreemd hahaha ;)

5. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ja, dat heb ik ook! terwijl ik het de eerste weken steeds heel koud had!
    nu heb ik t steeds spaans benauwd en weet ik niet waar ik het zoeken moet vd hitte. mn hele lichaam is gewoon heet dan! snachts wordt ik helemaal gek, met dat voedingskussen tussen mn benen! maar zonder kan ik ook niet slapen pffff

6. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Herkenbaar! Ook ik heb t normaal gesproken altijd koud.. Maar nu! Echt vreselijk!

7. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Whaaaa ja! En ik maar denken dat ik gek werd, ik heb het ook! Oh alles moet open, ramen, deuren!! Dan zitten manlief en zoonlief met vesten aan en ik heb t heet hihi..

8. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook hoor! zelfs als het niet een hele warme dag is, ineens mega zweten en super warm hebben!

9. sweetydaantjuh

2 jan 2012
    175
    0
    0
    NULL
    Zwolle
    ja echt he? Ik word smorges wakker, en het eerste wat ik doe is alle ramen open gooien...je word er echt gek van...en vandaag word warme dag, dus we kunnen onze lol weer op

10. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Pfff opvliegers! Heb ze regelmatig op een dag. Normaal ben ik ook een echte koukleum, nu lig ik in bed al weken boven de dekens, heb ik bijna dagelijks haltertops aan en geen spijkerstof en nog drijf ik weg! :p Neem zelfs regelmatig een koude douche! Haha, heerlijk, zwanger zijn! :D

11. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ja herkenbaar.. ik heb t sowieso heel warm de hele dag...
    Slaap t liefst zonder dekbed, ookal regent t buiten en ist buiten jassenweer... dan lig ik met mijn kont en benen zonder dekbed. heerlijk!!

Deel Deze Pagina