Al een aantal weken groei ik niet wat gewicht betreft. Ik ben nu ruim 31 weken zwanger en schommel tussen de 3,5 en 4 kilo wat ik tot nu toe aangekomen ben. Bij de andere zwangerschappen was ik flink gegroeit en merkte ik ook dat ik die laatste weken behoorlijk aankwam, maar nu staat het stil. Ergens maak ik me daar wel wat zorgen om en niet zozeer voor mezelf, want ik ben te zwaar en er moesten wat kilo's af, dus wat dat betreft is het natuurlijk helemaal niet erg, maar kan het geen kwaad voor de kleine. Ik eet wel gewoon al is het wel wat minder vanwege maagzuur en ik neem ook wel iedereavond iets hartigs, waardoor je dus geen stilstand van gewicht zou verwachten.
Geen zorgen hoor.. Zag vanmiddag bij vk dat ik in 3 weken niet was aangekomen maar zelfs 2 kilo was afgevallen. Was geen enkel probleem zij ze. Wanneer je zover in de zwangerschap bent heeft je maag minder ruimte en eet je minder dan voorheen. Logische verklaring. Wil niet zeggen dat dot voor jou ook zo is natuurlijk maar ik denk niet dat je je zorgen moet maken
Ben jaloers Ik groei juist harder dan bij de eerste... Blehhh... Snap dat je je zorgen maakt. Je wilt het beste voor de baby. Maar de baby pakt wel wat hij/zij nodig heeft hoor! Geef je zorgen aan bij de VK en zij kan je vast geruststellen.
geen zorgen kan er ook bij horen ik viel vanaf 31 weken langzaam weer af bij mijn 1e zwangerschap (ik ben nu nog niet zover dus kan niet vergelijken) en ik ben de hele zwangerschap periodes aangekomen en afgevallen. Zolang de baby het goed doet kan het geen kwaad, maar gek is het wel he!
Bij de eerste en tweede 7 en 8 kilo aangekomen Kinderen wogen 2600 en 2800 gram ( geboorte bij 36 weken) De derde 3,5 kilo aangekomen en zij woog 3275 bij 37 weken In de zwangerschap waar ik het minste aankwam kwam het zwaarste kindje haha, terwijl ik kon eten wat ik wou ! Na de bevalling ook nog eens 10 kilo extra kwijt maar kon toen niet meer eten wat ik wou...