hoi hoi. Ik ben zwanger !!! 2x getest gisteren avond en vanochtend allebij positief.. Alleen maak ik me hele erge zorgen ik verlies namelijk al zo'n 3,5 week bloed. 1week zoals een menstruatie maar begon met oud bloed dat over ging in roestig en de 2 weken erna bij het afvegen oud bloed nieuw bloed stolpjes alles door elkaar Ik heb een hele onregelmatige menstruatie dus gooide het daarop. Maar gisteren in de auto naar huis kreeg ik ineens steken in mijn rechter onderbuik dat uitstraalde naar mijn rechter been. Nou heb ik spastisch darm sysdroom dus wou zwangerschap uitsluiten voor ik de dokter zou bellen. Maar die bleek onverwachts dus positief straks maar verloskundige bellen. hoop dat alles goed is
Allereerst van harte gefeliciteerd! Tja, bloed kan twee kanten op gaan. Ik heb aan het begin van mijn zwangerschap een paar keer bloedverlies gehad en zie mijn onderschrift . Maar ik ken ook minder positieve verhalen. Bel idd de verloskundige en mss krijg je rond de zes weken al een echo. Ik ken je angst iig, was ook bang in het begin :x
Ik weet nu dus ook niet hoever ik ben.. heb er al 1 van 6 en daarbij kwamen we er pas na 23 weken achter. Was ook gewoon ongesteld enz. Dus ben heel erg benieuwd..
Gefeliciteerd! Inderdaad de verloskundige bellen Bloedverlies is altijd 50/50 kans. Hopelijk kan je snel terecht voor meer duidelijkheid.
Hoop dat alles goed zit! Ikzelf had ook bloedverlies en erge pijn rechts in mijn buik, dit was een bbz. Ik duim voor je!
verloskundige heeft terug gebeld en wil toch eerst even een echo maken om te kijken hoever ik nu ben. vanwege de bloeding. zou 2 weken kunnen zijn maar ook 6/7 weken. spannend maandag 09;40 eerste echo !!!
Echo gehad. Maar konden nog niets duidelijk zien.. bloeden is gestopt.. zondag nieuwe test doen ( hopen op positieve uitslag ) Maar ben bang dat het een miskraam is geweest.