Hoi dames! Wij gaan morgen voor een tweede 20-weken echo! De vorige is een beetje mislukt omdat de beeb helemaal naar beneden lag in een vrij onmogelijke positie. Hoofdje was amper te zien en drukte de beentjes lekker dicht tegen elkaar. Een lekker eigenwijsje dus Nu ben ik heel benieuwd wat jullie hebben gedaan om het geslacht te onthullen! Liefs!
Volgende week heb ik de 20-weken-echo en ik ga zo'n bubblegumfoto maken voor op facebook, voor familie maak ik zo'n cake. Heb er zin in
Een hele grote kartonnen doos vullen met blauwe/roze heliumballonnen. Midden in de kamer de doos openmaken en JAAAA HET IS EEN ... !!!!!
@Kristientje hoe maak je zo'n cake? Ik ben helemaal geen keukenprinses maar het lijkt me wel leuk om zoiets te doen met mn ouders/schoonouders..
Ik lees even mee, wij hebben 2 dec een geslachtsbepaling, 5 dec zijn we met veel familie samen voor Sinterklaas te vieren, wil dan ook iets van een cake of taart maken, weet nog niet precies wat..
Het is eigenlijk heel makkelijk om te maken! Ik heb het recept van een kookblog en ze legt het heel goed uit. Hier is het recept: http://www.laurasbakery.nl/harten-chocoladecake/
O idd zo moeilijk is dat niet.. Leuk! Kun je die kleurstof voor roze of blauw ook gewoon in een supermarkt halen?
Dat weet ik eigenlijk niet, ik bestel zo'n dingen altijd op Zelf de lekkerste taarten maken en decoreren | Deleukstetaartenshop.nl
Mijn beste vriendin maakt taarten. Wij hebben in oktober al onze 20 weken echo gehad en weten dus al dat we een meisje krijgen. Maar de rest van de familie niet, die over een paar weken allemaal langskomen om mijn verjaardag te vieren. Aan de buitenkant van de taart is niets te zien, maar gaan we vertellen dat we een verrassing hebben en snijden we de taart aan: