Ik wil een groot deel van de uitzet in 1 winkel kopen: wagen, kamer met matras, box, badje, maxicosi met fix, reisbedje, flessen. Iemand ervaring met winkels waar ze wel/geen korting geven als je wat meer koopt? Ik kan slecht onderhandelen, dus ben even benieuwd wat reeel is.
Babydump: In Eindhoven kregen wij op elk 2de (van hetzelfde)product 15% korting. Prenatal: heeft een tweelingkaart. Geeft alleen korting op de "grote" dingen. Ik denk dat je overal wel korting krijgt. Vooral als je zegt dat ze je ergens 15% korting op hetzelfde product geven, dan gaan ze wel snel mee Succes!
Babyplanet heeft een staffelkorting, kijk maar eens op hun pagina. Trouwens onderhandelen kun je leren. Kan je man of vriend het misschien?
op de site van babydump worden verschillende acties aangegeven.Het een gratis bij aankoop van het ander.
Nu gaat het uiteraard niet enkel om de korting maar ook om de service die je ergens krijgt. Babydump is makkelijk als je weet wat je hebben wilt vind ik. Verder zijn we niet gek op deze winkel, geef het toe is ook een gevoel.
Ik heb alles bij babypark besteld, daar hanteren ze ook een staffelkorting, loopt op tot 15%. ik kreeg 17,5% ivm opening in zaanstad. as vrijdag komen ze alles brengen.
Prénatal heeft binnenkort mamma mazzel dagen, direct op ALLES 20% kassakorting. En dan ook nog dagaanbiedingen bv. 25% korting op de kinderwagen of babykamer.
Bij gardo krijg je bij aankoop van een babykamer 10% korting op de overige aankopen. Deze korting blijft geldig tot de kamer wordt geleverd. Liefs Wanda
bedankt voor de reacties!! het gaat inderdaad ook om een gevoel bij een winkel. Maar zo'n actie als 17,5 % / 20% klinkt toch wel heel goed!! Ik hou meer van vaste kortingen, als ik moet onderhandelen heb ik altijd het gevoel dat ik geld laat liggen (ik zie anderen het zo handig doen!). Misschien een idee om elkaar hier op de hoogte te houden van acties?
Babypark geeft staffelkorting op alle aankopen. Ook op de aankopen die je naderhand nog erbij doet (voordat het uitgeleverd wordt). Wij hebben hier heel veel babyspullen gekocht zoals kamertje, wandelwagen, maxicosi, badspul, box etc.
wij hebben ook alles bij babypark besteld.. Veel vergeleken, maar zij hadden een goede korting.. Naast deze korting kunnen ze wel eens wat duurder zijn als bij babydump..maar alles bij elkaar kom je toch goed uit. Buiten dat zijn we erg goed geholpen (in Kesteren), ervaren dame uit de winkel ging met blocnote mee om alles te noteren wat je wilde.. Probeerde uiteraard ook nog andere dingen te noteren, maar zeker niet opdringerig.. Verder is de service perfect! Levering is goedgegaan.. alles keurig op tijd en volgens afspraak.. Erg tevreden over babypark.. en idd korting blijft gelden totdat je de spullen geleverd krijgt. en ze hebben echt alles dus je hoeft in principe niet naar een andere winkel voor spullen dus geen gesjouw! Veel plezier en succes met alles uitzoeken.. PS: Nog even een tip over je fix..als je de familyfix kiest kijk dan even op de doos of hij is goedgekeurd (ze ehbben ze allemaal opnieuw na moeten kijken want er bleek bij een klein percentage een fout in te zitten) Ciaoo
Zo zie je maar we zijn ook een keer in Kesteren bij Babypark geweest en hebben er niets gekocht. De hele entourage stond me tegen, heel massaal vonden we het o.a. Verder vind ik de prijzen er echt niet veel verschillen en tja de website op zondag onbereikbaar... Volgens mij kun je net zo goed je ogen open houden voor de aanbiedingen van de diverse winkels en profiteer je dan net zoveel. Wij zijn erg te spreken over de service en prijzen van Prenatal en de service van Babyplanet.
wij hebben alles bij Baby Dump (Hellendoorn) weg. Bij de kinderkamer kregen we 150,00 korting, box en een badcheque van 50 euro. Bij de kinderwagen kregen we een luiertas en een maxi cosi bijna helemaal gratis. Wij waren wel te spreken over Baby Dump, maar dat is ook voor iedereen verschillend. Ligt er ook maar net aan, welke medewerkers je treft... Groetjes...
Dat kan natuurlijk! Wij zijn in babypark Gouda geweest en de service is erg goed. Vind dat 'masale' juist ideaal, veel keus . De prijzen schelen wel degelijk veel hoor, zeker met staffelkorting (15%). Op de wandelwagen (Mura 2010 helemaal compleet) scheelde de prijs al bijna 300,-- euro met Prenatal. De service van Prenatal is prima, maar de standaard prijzen, daarin zijn ze niet voordelig.
Bij dat topic acties stond een paar dagen geleden al iets over de mama mazzeldagen van prenatal, ergens in april is het geloof ik. Bij dat forum staan nog meer leuke aanbiedingen...