Irritante reclame van Univé

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MG2009, 10 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Heb overdags altijd de radio aanstaan en ik hoor steeds een ongelooflijk irritante reclame van Univé.

'Ooit een jonge moeder gesproken die 8 dagen kraamzorg genoeg vindt?'

Uhh... jaaaaaaaa, tientallen! Waaronder ikzelf.
    Vind die reclame echt nergens op slaan zeg...

Moest het ff kwijt :p :D

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik ook, vind 8 dagen meer dan genoeg ..

Kijk als je het echt nodig hebt kan ik me voorstellen dat je langer wilt maar ik werd op den duur gek van die kraamverzorgster, ik wilde het gewoon zelf allemaal doen ;)

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik vond het heerlijk...lekker ontbijtje op bed...huishouden werd gedaan, kon echt lekker relaxen.
    Maar 8 dagen is inderdaad wel genoeg.

4. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    In Portugal is helemaal geen kraamzorg. Ook overleefd. Tenminste geen gebemoei van een vreemde die anders over dingen denkt.

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Zo bij wie had jij kraamzorg ? Ik kreeg echt geen ontbijt op bed .. lag gewoon op de bank .. Nou moet ik niet zeiken want heb 5 dagen in het ZH gelegen dus heb ook gewoon ontbijt op bed gehad maar ja toen was ik ziek dus kon ik er niet van genieten ,,... ;)

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Heb kraamzorg gehad van het groene kruis.
    Mijn kraamverzorgster kwam om 8 uur s'ochtends...en dan ging ze eerst lekker een ontbijtje voor me maken. En soms ook voor me man :D

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik had echt een schat van een kraamverzorgster en ik kreeg ook ontbijt op bed en later weer fruit. helemaal mooi op het bordje gelegd en allerlei uitgeperste sapjes enzo. ik had totaal geen last van haar. ze werkte echt door maar had helemala niet het gevoel dat ze er was zeg maar. maar idd na 8 dagen ben je weer blij dat het huis van jou is..

8. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Ik kreeg ook ontbijt op bed. En 's middags fruit. En de eerste dag ook lunch op bed.

9. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik kreeg ook heerlijk ontbijt op bed. En als ik smiddags beneden kwam had ze het hele huis gedaan, en het avondeten stond al klaar.

Heb 6 dgn gehad ipv 8 en vond dit ook genoeg. Heerlijk als ze er is, maar geweldig om mijn huisje weer voor mezelf te hebben.

10. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik kreeg alles op bed :D ik moest een week plat na de bevalling en mocht geen traplopen dus ook niet naar beneden, na 7 dagen was ik voor het eerst uit bed en raad eens wat? ook ik vond 8 dagen kraamzorg genoeg, ze wou langer blijven, 2 extra dagen maar dat hoefde voor mij niet. ****geeft eerlijk toe een control freak te zijn****

11. Linda86

Linda86 VIP lid

Mij lijkt 8 dagen ook echt meer dan genoeg. Wij hebben 14 uur gehad (verspreid over 7 dagen), ivm de zomerdrukte. Maar dat was al genoeg. Bij ons kwam de kraamverzorgster elke dag van half 8 tot half 10. Ontbijt op bed kon ik wel krijgen als ik zou willen, maar dan moest ik dus wel tot kwart voor 8 op bed blijven liggen en ik zat veel liever lekker beneden met Milan.

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou bij mij staat een keizersnede in het verschiet, en ik moet zeggen dat ik mij ditmaal wel verheug op de kraamzorg, het is toch een stuk zorg wat mij uit handen genomen word omdat ik het niet kan! Dus wat dat betreft vind ik die 8 dagen vanaf geboorte wel kort, laat ze voor mij maar 8 dagen als ik thuis kom van het ziekenhuis ingaan ;)

Maar ja dit hebben ze toch niet geregeld voor februari!

13. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Bij de eerste 10 dagen gehad maar maar 8 gebruikt. Wist niet eerder dat ik haar eerder eruit kon kieperen. Pff wat een bemoeial zeg! Ze wist alles beter en ik denk dat als ik haar haar gang had laten gaan ze zelfs mn woonkamer inrichting verandert had.
    2e keer kreeg ik n heel lief mens die gezellig erbij kwam zitten als ik even geen kinderen om hande had en we hebben het over haar kindjes gehad en mn eerste bevalling enzo. Echt fijne meid. Maar helaas werd ze vervangen door n andere en die kon ik wel schieten! Ze heeft n stel van mn kleertjes verruineert omdat ze ze in de droger geduwt had ondanks dat mn moeder ze omdat ze nieuw waren netjes nat opgehangen had (en de was die uit de wasmachien kwam had ze weer opgehangen en dat was al van de vorige geweest dus kon juist in de droger ;)). En nog meer van die dingen. Dus na 2 dagen ergeren die ook maar naar huis gestuurt ondanks dat ik nog recht had op 4 dagen.
    Deze keer minimale kraamzorg aangevraagd voor het geval dat. Want je weet maar nooit hoe het gaat. Stel dat ik n keizersnee zou krijgen oid.
    Maar deze was juist fijn! Echt n top mens. De eerste middag had ik er een die ze snel snel even gestuurt hadden en die begon al met in de maxi cosi duiken nog voor broers of opa en oma die op de broers wachten iets van hun nieuwste kleindochter gezien hadden! Waarna ze ons huis binnen stormde en alle kasten in mn slaapkamer open trok opzoek naar mn baby kleding enzo! Wat dacht je van de kast op de baby kamer? OF vraag even waar ze liggen? :x
    En dat ze kwa uiterlijk en houding op mn ex schoonmoeder leek viel bij mij ook alles behalve goed uiteraard :p
    Wat was ik blij toen ik hoorde dat er de volgende dag een andere kwam (dat topmens dus!) We stonden eigenlijk al op t punt om dr naar huis te sturen met de melding dat ik niemand nodig had...

Maagoe OT: ken de reclame niet maar kan me zo al inbeelden hoe irri het is om hem telkens te horen. Doen ze expres want dan blijftie hangen ;)

14. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

geen idee, ik heb couveuse nazorg gehad, dat had wel wat langer gemogen dat 5 keer 3 uurtjes. die vrouw was ook echt super! groetjes

15. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ks gehad, na 4 dagen naar huis op zondag, toen nog kraamzorg gehad t/m vrijdag. Ze heeft zelfs een x voor ons gekookt:D Niets was te gek een echte lieverd had ik!

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.836
    3.358
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik heb 2 dagen in het ziekenhuis gelegen en toen uiteindelijk 1 dag extra gekregen via de vlos. Ik vond het erg fijn en had best in totaal 10 dagen kraamzorg willen hebben. Maar ik had dan ook een schat van een vrouw, die erg meedacht en meeleefde.
    Ik was erg uitgeput van de bevalling en had blaasproblemen. Het is dat ik daardoor een hele dag bijna weer naar het ziekenhuis moest en het daarom zinloos was, als ze nog langer bleef, maar anders had ik 2 dagen extra gehad, en daar was ik érg blij mee.

17. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Oooh, ik vind 8 dagen ook meer dan genoeg.
    Nog teveel eigenlijk! :p

Irritante reclame inderdaad.

Deel Deze Pagina