ik zei nergens dat ze niet van hun kids houden maar we maken wel steeds meer "ikke" keuzes ipv het kind vaker op de 1e plek te zetten..
Jemig beetje langzaam van begrip dus... ik heb er geen trauma van overgehouden ben juist heel blij met mijn opvoeding... ik was niet zoals ik sommige kindjes van tegenwoordig zie in elk geval...
Jij bent hier degene die langzaam van begrip is hoor. En ook nog eens met een volledig gebrek aan humor. Knap....
Bij ons dus wel, we hebben jarenlang gehad dat wij op de eerste plek kwamen en straks als ze wat groter zijn kan dat weer, nu even niet..
Als ik vriendelijk vraag of de auto misschien even wat verder van mijn portier kan worden geparkeerd, want anders kom ik niet meer in mijn auto, kan ik "k..wijf" naar mijn hoofdgeslingerd krijgen; als ik vraag of ze tijdens het uitlaten van mijn svp geen rotjes in de richting van mijn hond willen gooien (hij is gelukkig niet bang voor vuurwerk en dat wil ik graag zo houden), moet ik "niet zo zeiken" en zo kan ik nog wel doorgaan. Maar goed, laat ik maar ophouden, want dit krijgt een hoog "de jeugd van tegenwoordig" gehalte ik heb het meeste niet gelezen, maar dit stukje zag ik staan en ik heb dat van die rotjes een keer bij de hand gehad, en ik zeg tegen die jongens (10/12 jaar) gooi niet meer vuurwerk naar mijn hond... er was er 1 die het wel deed... De hond viel naar hem uit, en ik kon hem maar net houden... Ik zeg je bent nu gewaarschuwd, de volgende keer laat ik hem los Nooit meer gebeurd