Playskool elefun ballenbaan

Discussion in 'De lounge' started by Beitsche, Jun 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

Nov 12, 2007
    1,068
    1
    38
    Hallo,

Ik zag deze ballenbaan van playskool en het lijkt me wel heel erg leuk. Maar nu ben ik op zoek naar ervaringen.

Dus wie heeft hem en wie kan er wat over vertellen?
    Wat zijn de pluspunten, wat zijn de minpunten?

Ik las ergens anders dat er wel goede batterijen in moeten, omdat hij het anders niet goed doet? Hoe is jullie ervaring hiermee? En gaan de batterijen lang mee of zijn ze weer snel leeg?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes, Yvonne

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Mijn dochters vinden hem geweldig. Maar idd, met batterijen van de zeeman doet ie het minder goed, dan spuiten de ballen niet omhoog maar rollen ze eruit. Dus gewone duurdere batterijen maken wel degelijk verschil.
    Oh en hier wordt er ook wel eens iets anders in gestopt... Das niet zo handig :p

3. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Pluspunt: de kids hebben er echt plezier van!

Minpunt: vind het irritante geluidjes...hahaha....maar goed ik ben ook altijd wat prikkelbaarder daarmee

4. Panda87

Panda87 Lid

Feb 11, 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier wordt er ook van alles ingestopt en dan is het niet gemakkelijk het er weer uit te krijgen maar het is zeker een succes :D

5. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

hier waren de balletjes na 2 dagen verdwenen;). kan nergens die balletjes meer vinden

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Van vtech heb je ook een olifant die ballen blaast. Was hier ook een enorm succes.

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,250
    7,289
    113
    Female
    Brabant
    Hier al 4,5 jaar een succes! (Eva heeft 'm voor haar eerste verjaardag gekregen en ze spelen er nog steeds mee. Net als de Winnie the Pooh loopauto die Lisa voor haar eerste verjaardag heeft gekregen :))

8. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,747
    1,073
    113
    Ik heb niet de olifant maar de playscool ballenbaan. Is hetzelfde principe.. Mijn zoon en alle kids die hier komen vinden het super leuk! Alleen idd dat muziekje wat eruit komt ;)

9. Taliada

Taliada Actief lid

May 29, 2012
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
  10. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,817
    10
    38
    Hier ook een succes , ook erg leuk om er een ballon boven te laten vliegen , kwam mijn dochter achter ;)

11. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

Nov 12, 2007
    1,068
    1
    38
    Voor de mensen die deze ballenbaan hebben.

Welke batterijen moeten daarin? En hoe vaak vliegen de ballen de baan uit?

Mijn zoontje vindt het namelijk erg leuk om achter een bal aan te gaan en vandaar dat mij zo'n ballenbaan leuk lijkt. En die van playskool kun je zo zetten dat de ballen weg rollen. Dus vandaar de vraag over hoe vaak de ballen uit de baan vliegen;)

12. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

Nov 12, 2007
    1,068
    1
    38

Share This Page