Dat mag ook wel een keer . Wij hebben eindelijk na 4 jaar kibbelen over en weer echt ontzettend goed contact met de moeder van mijn stiefzoontje... Het is zo leuk! Ik ben laatst zelfs met mijn dochter daar op de thee geweest en heb allemaal spulletjes meegekregen voor mijn dochter. Ook heeft zij laatst een half uurtje opgepast... ik kan hier zo van genieten na 4 best stressvolle jaren incl. gezeur over en weer is onze relatie echt goed te noemen. Zij is helemaal gek op mijn dochter en ik op mijn beurt natuurlijk op haar zoontje... (hij is nu week op week af bij ons) het neemt zoveel stress weg. Net belde ze me of we nog een leuke babyschommel wilden hebben, ze wilde het op fb zetten maar vond dat wij eerste keus hadden... echt heel lief!! Zo even een keertje iets positiefs
Wat goed om te lezen dat jullie eindelijk na 4 jaar een leuke band met elkaar hebben!! en ook super voor je stiefzoontje, want dit is natuurlijk veeel beter voor hem dan kibbelende ouders.. geniet ervan!
Hier nog een positieve stiefmama hoor! Na een aantal jaren moeilijke procedures over de alimentatie (waarin de onderlinge sfeer gelukkig wel redelijk bleef) is er sinds een dik jaar helemaal geen spanning meer. Ook wij wisselen spullen voor de baby's uit en ook wij drinken regelmatig samen een wijntje. En ik heb daar pas opgepast, toen de ex van mijn man een feestje had. Ik vind het voor de kinderen en ook voor mezelf echt fijn dat het zo kan... En voor alle stiefmama's en mama's met een samengesteld gezin: Het KAN dus echt. Je hebt soms een lange adem nodig en je moet heel veel tijd en liefde investeren, maar het is het echt waard.