Mijn zoon is nu 3 weken oud en krijgt sinds donderdag een half zakje nexium voor reflux. De pijn lijkt af te nemen maar hij is nu onwijs onrustig door krampen/buikpijn lijkt het. Hiervoor had hij daar geen last van. Iemand hier ervaring mee? Mijn dochter kreeg zantac, daar zag ik geen bijwerkingen van.
Hier had ons meisje er ook last van, dit ging na ongeveer een week (of iets langer) weg. Gelukkig maar. Hopelijk bij jullie kleintje ook snel!
hier op het begin ook last van, maar nam snel af. ontlasting bleef wel hard, maar weet niet of dit van nexium kwam. succes!
In de bijsluiter staat dat darmproblemen een bekende bijwerking zijn. Dus ja: dat kan. Onze dochter had er ook erg veel last van, die kwam door de nexium helemaal verstopt te zitten en had er ook nog forlax bij nodig om te kunnen blijven poepen.
Ons meisje heeft ook iets last van obstipatie voor de nexium. Hier helpt het om af en toe wat olijfolie door de voeding te doen.
Hier ook krampjes van nexium. Ze arts vertelde dat ze krampjes ervan kunnen krijgen maar dat als het langer als 10 dagen duurt we weer aan de bel moeten trekken. Ze moeten er ook weer aan wennen. Ik zou het dus nog een paar daagjes aankijken en anders de ha bellen. Cinababy werkt hier trouwens erg goed tegen krampjes, dus wellicht kan je dat halen en helpt het voor jullie ook.