Mijn dochter heeft eigenlijk vanaf haar geboorte altijd 1x per dag gepoept. Af en toe zat er een keer een uitschieter van 2 of 3x per dag bij, maar dit waren echt uitzonderingen. Maar nu sinds 3 weken poept ze elke dag 4 of 5x per dag. Aldoor kleine beetjes. Ik zou niet weten waar dit van komt, haar voedingspatroon is al een hele tijd hetzelfde, en wat ze krijgt qua eten ook. Heb de laatste weken ook meer last van mijn rug, en ik denk dat het komt omdat ik Valerie nu vaker moet tillen (ze loopt nog niet) om haar boven op de commode te verschonen. Beneden verschonen vind ik niks, heb in de woonkamer nergens een goede 'werk' hoogte, en als ik het op de bank doe heb ik alsnog last van me rug. Het wordt voor mijn rug sowieso tijd dat ze gaat lopen, maar goed, ze zal het vanzelf wel leren...op haar eigen tempo. Weet iemand waaraan het zou kunnen liggen dat ze meer ontlasting heeft? De ontlasting zelf is overigens ook niet veranderd.
Mijn zoontje heeft ook gehad. nog niet zo lang geleden. Poepluier verschoond en een halfuur later had hij weer een poepluier. Werd er gek van. Poep was ook normaal. en het waren geen volle luiers. hij heeft het bijna 2 weken gehad nu is het gewoon weer normaal naar 1 poepluier per dag. Hij at en dronk verder gewoon normaal en niks geks
Hoop ook echt dat het snel over gaat. Elke keer als ik ergens met haar heen ga, zegt ze weer BAH, en denk ik....oh nee, waar kan ik haar verschonen. Of als ik aan het lopen ben is het ook snel naar huis om haar weer te verschonen.
Geen ervaring mee maar kan valerie ook nog geen trap lopen. Dat is natuurlijk meer klimmen, dat ging hier al erg goed ruim vorodat meisje kon lopen. Dat vond ik al enorm schelen dat niet meer hoeven tillen op de trap
Nee dat kan ze nog niet, ze is ook absoluut geen klimmer. Ze durft zelfs het kleine afstapje naar de keuken niet af Daarnaast is onze trap erg smal en vrij steil dus vind dat ook niet zo prettig.
Misschien tanden? Hier ook meer luiers die harder stinken bij tanden, hoeft niet altijd zuur te zijn trouwens. Verder zou ik het niet weten, aan de wandel met je dochter zodat ze snel zelf loopt!
mijn zoon heeft het ook. toen hij klein was duurde het soms dagen. wat was ik blij dat er meer regelmaat in kwam. sinds een paar maanden poept hij 4 tot 5 keer op een dag in de ochtend veelal al 3 tot 4 keer. ik vroeg me ook af hoe dat kwam. maarja het went. ik verschoon beneden op de eetkamertafel. vind ik qua hoogte fijner. en scheelt veel traplopen. ik weet ook niet echt waarom hij nu zovaak poept. maar ik vind het na periodes dat het soms een week duurde veel beter dan toen. zal wel door de bijvoeding komen denk ik ofzo. kan ze op een stoel klimmen of op de bank of een klein opstapje desnoods. als jij aan haar hand vasthoudt. als je haar vanaf daar zo optilt dan sla je het stukje over wat funest is voor je rug en bij bekkenklachten.
Mijn zoontje heeft altijd veel gepoept, hij heeft eigenlijk atijd wel minimaal 3 poepluiers op een dag. 2 weken geleden heeft hij zelfs op een dag 8 poepluiers gehad. Ben helaas niet anders gewend. Veel liefs Nataly