Cabaret kado doen, maar welke?

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by winnythepooh, Aug 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

Hoi,

Mijn ouders hebben mij zo goed geholpen en ik wil hen graag een cabaretvoorstelling kado doen (als verrassing en bedankje). Maar ik weet niet welke. Ik heb 0,0 verstand van cabaretiers. Ik weet dat mijn moeder het laatst over een vrouw had en die verteld over haar kinderen over dat de fiets omviel of dat ze snachts laat thuis kwamen of de sleutels nog in de deur zaten ofzo. En die vond ze zo leuk, maar ik heb geen idee hoe ze heet. Weten jullie wie ik bedoel? Of hebben jullie enig idee wie nog meer leuk is qua cabaretier?

Alvast bedankt,

Liefs

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

volgens mij is dat Claudia de Breij (ik weet niet of ik het goed schrijf).
    wie leuk is qua cabaretier is echt heel persoonlijk, ik vind bijvoorbeeld Claudia de Breij niks aan dus de cabaretiers die ik leuk vind vinden je ouders waarschijnlijk geen klap aan :D

3. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Voldens mij is dat Brigitte Kaandorp, met die fiets...

4. mymiracle

ja je hebt gelijk!! :D:)

5. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Ik denk ook dat het Brigitte Kaandorp is met de Nadelen van het Moederschap. Erg grappig!

6. winnythepooh

Hoi,

Oke, heel erg bedankt. Ga ik kijken of ze nog shows geeft.
    Maar wie is er nog meer erg leuk? Snap dat de meningen daarover verdeelt zijn, maar als reserve, want ik ken ze zowiezo niet en als die Brigitte geen shows geeft moet ik een andere gaan zoeken.:D

7. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Misschien iemand als Najib Amhali als reserve? Hele leuke humor, zonder mensen te beledigen.

8. mymiracle

Ronald Goedemondt vind ik ook errug goed :D

9. winnythepooh

Ohja, die Najib heb ik van gehoord, heb wel is stukjes van mensen gehoord dat hij naar de Koningin ging ofzo en iets over dat hij bij mensen thuis ging eten, maar wij Nederlands prakken altijd alles:D Zo te zien geeft Brigitte een heleboel voorstellingen dit jaar nog dan ga ik het eerst bij haar proberen en daarna bij Najib. Bedankt voor de tips...

10. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Brigitte Kaandorp is inderdaad lachen. Zelf vind ik André Manuel erg leuk (al heeft hij momenteel geloof ik een wat minder leuk optreden). Je moet er wel tegen kunnen, want hij is nogal grof. Dan is Brigitte Kaandorp voor je ouders misschien een beter idee ;).

Share This Page