Opvoeren productie

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Misha85, 26 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Hij is idd aan het clusteren en hij heeft gister in totaal n dik uur aan m'n borst gehangen en vandaag weer
    Ben wel blij dat ik nu weet dat t is anders had ik het gewoon afgeschreven als vermoeid zijn
    Vanmorgen merkte ik dat mijn rechter borst een stuk steviger was en na het aanleggen slapper :)

Hij had net uit de borst gedronken 40 min na de fles en legde hem weer in de box en hij gaf mm op :) dus hij krijgt in ieder geval wel wat binnen

2. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.946
    113
    Vrouw
    Let je goed op het aanhappen?
    Hij drinkt nu opeens intensief aan de borst, helemaal top, maar dan heb je natuurlijk geen zin in kloven..

Wat fijn dat ie lekker bij je mag zijn op die manier, dat geeft
    zo'n boost voor je productie
    Je zoontje weet kennelijk heel goed hoe en wat :)

3. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Hij hapt aan als n grote pro ;) heb geen centje pijn daarom kan ik m rustig laten drinken zo veel i wil.
    Ook tussen de slaapjes door heeft i m'n borst in z'n mond en gebruikt m dan als speen hij drinkt dan niet maar sabbelt dan :)

Hij is dan echt helemaal soezzelig :D

4. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    top, komt helemaal goed!

5. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Oh dit klinkt super! Wat heerlijk! :)

6. Maranne

Maranne Actief lid

23 okt 2013
    252
    0
    16
    Arnhem
    En nu door blijven gaan! Klinkt alsof het gaat lukken ;)

7. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Super! Volhouden zo......Je komt er wel!
    Website met veel info die ik je nog aan kan raden: borstvoeding.com
    Het scheelt al heel veel om kennis te hebben van wat borstvoeding is, hoe het werkt, welke problemen kunnen ontstaan en wat allemaal normaal baby gedrag is. Als jij de basis van borstvoeding snapt, weet je vaak precies wat en hoe je het moet doen. Zelf heb ik er veel aan gehad. Ook hier heb je al veel fantastische tips en adviezen gehad!

Veel succes en jullie kunnen het samen!

8. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Ik leg m nu elke voeding aan maar m'n mannetje drinkt nog steeds de hele fles leeg als of i 100 jaar niet gegeten heeft
    Maar m'n productie is wel weer iets opgekrikt :) dus het gaat gestaag omhoog
    Maar nu het volgende m'n toeschiet reflex is aan het verdwijnen
    Kan ik daar wat aandoen ?

9. bananarama

bananarama Actief lid

16 apr 2014
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Misha,

Ten eerste: leuke naam.. fan van oude rockers? :)

Ten tweede: ik ben na een rotstart ook uiteindelijk mijn zoontje aan de borst gekregen. Dat clusteren 's avonds is je beste vriend, inderdaad. Ik zat soms letterlijk 3 uur met hem op de bank, had een map op de harde schijf met series die ik dan keek. En hij lag maar te sabbelen en te doen... Binnen no time was mijn productie aan het oplopen.

Weet je? Sommige vrouwen kunnen gewoon niet kolven. Ik ben er daar eentje van, misschien jij ook wel. Ik heb me kapot gekolfd in het begin, ik kolfde elke 2 uur, ook 's nachts. Dat is niet te doen... en er zat ook niet echt vooruitgang in. Wat de dames je al hebben verteld: aanleggen is de enige manier die je echt kan helpen je productie te vergroten als je een slechte kolver bent!

Dus leg hem inderdaad lekker veel aan! Ik merkte daarna ook al snel met kolven dat ik ineens veeeel meer ging kolven! Voor mij het teken dat het aanleggen me goed deed.

Daarna heb ik inderdaad kruiden gebruikt als anijs, motherlove capsules, fenegriek en dat soort dingen. Onder de noemer baat het niet, dan schaadt het niet ;) Of het heeft geholpen kan ik je niet zeggen, maar het heeft me in ieder geval het gevoel gegeven dat ik de touwtjes in handen had genomen! En dat gaf mij een goed gevoel, dus tja.. dat is dan ook wel wat waard, toch?

Zet hem op!

Deel Deze Pagina