Ik denk erover om over te stappen van nutrilon standaard naar Friso of bonbebe standaard. Ik heb hier wel veel onzekerheden over; - welk merk is uberhaupt aan te raden? Is nutrilon echt een beter merk, aangezien het aanzienlijk duurder is. - ik gebruik johannesbroodpitmeel (nutriton) en wil dit wel blijven gebruiken. Is dit ook in combi met andere merken te doen? - als ik ga overstappen, moet ik dat dan "cold turkey" doen, of kan ik nutrilon langzaam mengen met het nieuwe merk? Ymke is niet heel "darmkramperig", maar aan de nutriton moest ze toch echt wel een beetje wennen. Bedankt alvast!
Alle flesvoedingen die verkocht worden zijn aan hele strenge eisen gesteld. Je betaald meer voor de naam dan kwailiteit. Er zijn maar hele kleine verschillen kan per baby verschillen hoe ze erop reageren. Dus als jij wilt overstappen kan je dat gewoon doen , ik ben eigelijk direct overgestapt, zonder poespas en is eigelijk altijd wel goed gegaan. Maar dat is afwachten natuurlijk hoe jou kleine erop gaat reageren. Ik gebruik zelf ook ook Nutriton en dat kan je makelijk met de andere poeders gebruiken hoor. Ik heb Friso gebruikt en zit nu op Kruidvat en dat gaat prima samen. Succes