Opvolger puckababy piep

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Lomo, May 26, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nonamenononsense

Nonamenononsense Bekend lid

Mar 16, 2018
    839
    242
    43
    Female
    Vanaf wanneer begonnen jullie met inbakeren?

2. Beertje2007

Beertje2007 Bekend lid

Nov 10, 2017
    726
    337
    63
    Female
    Vanaf week 2 al gelijk. In de kraamweek vond hij het fijner als hij strak in doeken lag, maar daar wurmde hij zich al snel uit. Ik had nog een Woombie liggen van Mn oudste (die hem 1x heeft aan gehad) en hij ging er lekker op hahaha. Wel tot bijna 6mnd ingebakerd gelegen, hij vond het toch wel erg lekker. Dus na 2,5mnd overgestapt op de 3-6mnd Woombie.

3. Nonamenononsense

Mar 16, 2018
    839
    242
    43
    Female
    Ik had het vanavond even geprobeerd in de pacco, maar hij kon de slaap niet vatten. Laten huilen met 2 weken oud doe ik nog niet, dus na 3 x troosten en wiegen hem er weer uit gehaald.

4. Beertje2007

Beertje2007 Bekend lid

Nov 10, 2017
    726
    337
    63
    Female
    Natuurlijk moet je dan ook doen! Mijn zoontje was ook heel vaak onrustig in de avond en soms ook in de middag. Dan lag hij lkkr ingebakerd bij me, draagzak vond hij helaas niet fijn.

5. Nonamenononsense

Mar 16, 2018
    839
    242
    43
    Female
    Dat vind ik dus een beetje lastig, op dit moment werkt de draagzak ook niet hier. Overdag gaat het best oké, hij slaapt jn de box of wandelwagen. Wegleggen gaat steeds minder goed, zeker smiddags en savonds. Maar savonds meot er gekookt worden, en een peuter naar bed gebracht worden. Dan kan ik eigenlijk niet met een ingebakerd baby op de bank.
    Ik probeer het even per dag te bekijken, want er speelt nu eea zoals kma (ik kan morgen de voeding halen bij de apotheek) en een vermoeden op verborgen reflux.

Mijn oudste zoontje had beiden ook, en dat uitte zich in oververmoeidheid en onrust.

6. Beertje2007

Beertje2007 Bekend lid

Nov 10, 2017
    726
    337
    63
    Female
    Ja dat is ook lastig. Hier ook een peuter er nog bij rondlopen. Onze zoon kreeg dan ook na 2 weken BV, KV en gelijk AR ivm reflux klachten (dochter had het ook dus herkende de signalen). Dus bedje schuin, goed laten boeren etc. En inbakeren hielp bij hem heel goed. Tja ik zette op dat soort momenten Mn peuter op de iPad en kon ik even rustig met hem zitten tot ie diep in slaap was, daarna kon ik hem meestal wel wegleggen.

7. Nonamenononsense

Mar 16, 2018
    839
    242
    43
    Female
    Niks mis mee!! Ik hoop dat het hier vanzelf weer rustiger wordt, we mieten echt nog een nieuwe balans vinden. Miss toch de puckababy nog eens proberen!

Share This Page