hallo dames, mijn zoontje van nu 6,5 maand vind het heerlijk om even te relaxen in zijn wipstoel van fisher price. hij kan dan heel gemakkelijk, door zijn voeten te bewegen, zichzelf wippen. het probleem is alleen dat hij nu zo'n beetje bijna de grond gaat raken.. hij is het ding echt ontgroeid. welke stoel is het handigste om te kopen? het zou fijn zijn als hij weer een nieuwe stoel heeft, waar hij dan ook weer een tijdje mee kan doen. het is echt om te relaxen, of even televisie te kijken. voor eten en spelen heeft hij andere dingen. wie o wie heeft advies?
ik weet niet welke het precies is, maar ik had gewoon een simpele van prenatal en daar kon ze tot haar verjaardag in. Toen werd ze te mobiel ervoor, want toen draaide ze zich om en kroop met die wipper op dr rug als een schildpadje door de kamer
wij hebben de nuna leaf en ze gaat daar uit haar zelf gewoon in relaxen en is tot 15 kilo, echt heel stevig
Wipstoelen gaan meestal een stuk langer mee? Opvolger is evt een peuterstoeltje, maar ja, dat kan pas zodra ze zelfstandig kunnen zitten. Wij hebben een babybjorn wipstoeltje, is ook tot een kilo of 15. Kan nog wel even dus
Hier eentje van koelstra. Is tot 12 kilo meen ik.. Maar goed ik merk zoiezo dat hij nu hij bijna een jaar is er niet meer in wilt zitten, en dat hij zich op z'n zij laat vallen dus hele stoel op z'n kant
Kan je de stoel niet op een andere stand zetten?? Veel stoelen van fisher price hebben namelijk 2 standen. Een plattere stand en een wat meer zit stand.
het stoeltje kan maar op 1 stand. op zich ook niet erg, want ik ben zwanger van de tweede dus deze ga ik nog een keer gebruiken. kan hij in de nuna leaf zichzelf ook wippen door zijn voetjes te bewegen? ik heb er ook een van de prenatal, maar dat ding wipt voor geen meter (gelukkig op marktplaats gekocht!)
Hij beweegt van link naar recht (of andersom). Je hoeft maar een zetje te geven en hij gaat heen en weer. Maar ook door beweging gaat hij zelf. Het is echt een super ding, mijn dochter sliep erin overdag af en toe als ze dr zelf niet in slaap kreeg en het mij ook niet lukte. Ook kan dat ding niet gebruikt worden als een schildpadje zoals sommige kindjes schijnbaar doen. Daar is hij te zwaar voor volgens mij.