Hoi, ik ben aan het overstappen van hypoallergene melk naar standaard. Nou zit bij de hypoallergene melk nr 2 een donkerblauw schepje, die is groter dan de lichtblauwe die bij nr 1 zit. Nu zie ik dat bij de standaard nr 2 weer een lichtblauw schepje zit, waar minder in kan dan in de donkerblauwe. Klopt dit wel? Schepjes horen bij opvolgmelk toch groter te zijn??? Wie weet dit?
Is dat geen productiefout? Ik heb (nog) geen ervaring met melk nr. 2 maar ik kan me dat zo voorstellen. Bel anders even met de klantservice van Kruidvat.
Dat dacht ik ook even, maar in het tweede pak zat het ook.... maar goed, was een pak uit dezelfde levering... Ik zal eens bellen.. (bedankt voor de tip!)
Heb net gebeld, en het klopt gewoon. Bij kruidvat heeft nr 3 de donker blauwe schepjes. Heeft te maken met de samenstelling en het verschil tussen extra care en standaard! Werd meteen geholpen door een vriendelijke mevrouw die meteen het antwoord wist, had er dus verstand van!! Fijn zo'n goede klantenservice, zie je ook weleens anders!!