Ik gebruik al vanaf de geboorte de voeding van bon bebe comfort care. Hier zit de johannespitbroodmeel al bij in. Maar in de voeding 3 zit dit niet meer. Weet iemand of er opvolgmelk 3 bestaat met johannespitbroodmeel erin??
Nr.3 heb je volgens mij alleen in de 'normale' variant kunstvoeding. Bij ons is dat dus de rede om gewoon bij nr.2 te blijven, omdat wij hypoallergene kunstvoeding gebruiken. De kinderarts bij ons heeft ons ook gezegd dat dat helemaal niet uit maakt dat ze nog nr.2 krijgen die eigenlijk maar tot 18 maanden is en ze al ouder zijn. Je zou er evt ook zelf jhpb in kunnen doen, door deze los te kopen. Maar dat had je zelf ook al wel bedacht natuurlijk !
Idd, je kan ook nr 2 blijven geven. Maar wat ik me afvraag, spuugt je kindje nog zoveel dat je dikke voeding blijft geven? Heb je de standaard al eens geprobeerd?
Hier adviseerde het CB zelfs om tot 12 maanden nr2 melk te gebruiken (en daarna over naar gewone melk). Het verschil tussen nr2 en nr3 is niet zo heel groot. Tussen nr1 en nr2 is dat wel groot
Mijn dochtertje spuugde heel veel en daar hebben we tot 18 maanden ook door al haar drinken (dus melk, roosvicee, diksap etc.) jbpm gedaan. Er is geen nr. 3 met jbpm er aan toegevoegd, na een jaar kreeg ze van ons alleen papflessen met nr. 3 melk en daar deden we ook nog een heel klein beetje jbpm door. Als je wilt weten wat de verhoudingen zijn van jbpm door de comfort voeding, kun je Nutrilon/Nutricia bellen. Heb ik ook eens gedaan, geloof dat dat 2 schepjes jbpm zijn door 6 schepjes voeding. Die opvolgmelk en peutermelk had ik trouwens ook van Bonbebe, daarvoor Nutrilon.
Ik ben met 11 maanden gaan proberen of de standaard nr 2 goed ging. Dat ging goed dus ben ik gewoon naar 3 over gegaan. Denk je dat het nog niet lukt om zonder te geven? Geef je door de diksap of ander drinken ook nog jbpm?