Sinds dit weekend krijgt onze dochter 's ochtends een papfles (6 schepjes opvolgmelk, 180 cc water en 4 schepjes bambix). Haar gewone speen (kruidvat, nummer 2) wil niet met pap. Speen nummer 3 van Difrax en Avent papspeen gaan te hard. Iemand een idee wat wel kan?
Ik gebruik de difrax fles met de difrax 123 speen voor pap. Dit gaat prima. Ze krijgt 180/6 + 3 schepjes bambix granen pap. Mischien kun je ook 3 schepjes proberen ipv 4? Of bij de flessen waar het te hard gaat een schepje meer?
Ik knipte het gaatje gewoon zelf altijd wat groter, maar dan zal het waarschijnlijk nog sneller gaan dan met een maat groter... Zou de pap dan iets minder dik maken of inderdaad helft in bordje en met lepeltje geven en andere helft gewoon melk laten drinken? 123speen is ook zeker het proberen waard!
Een schepje pap extra? Ik heb 4a5 scheppen op een fles van 180/6, en dan werkt de 1-2-3 speen van Avent prima.
Pap dikker maken, ik had ook dat probleem, doe nu 210/7 +6schepjes granenpap (nutrilonschepjes) en dit gaat prima