Pepijn is al een dag of 2 heel erg huilerig maar ook drinkt hij sinds maandag slecht zijn flessen leeg. Nooit had hij moeite met zijn flessen, dronk minimaal 150 + 5 en dat half hongerige babyvoeding. Toen mochten we dus ophogen omdat hij nu de 5 kg heeft gehaald. en gaan we dus naar 180 + 6. (standaard voeding)Nu hoeft hij dat van mij niet op te drinken, maar zaterdag en zondag deed hij dat eigenlijk wel of iig 180. Nu ineens drinkt hij heel soms nog 160 cc maar hij stopt ook heel vaak al bij 130 cc. Nu heb ik geprobeerd om hem wat vaker kleine beetjes te geven, maar ook dat helpt niet. Hij doet ook best moeilijk tijdens het geven van de fles, ligt een beetje te draaien en te keren en af en toe wat te kreunen. Kan dit erg veel kwaad? Moet ik het nog even aankijken of mee naar de huisarts? Heeft u enig idee wat dit is?
Hallo, Kan het zijn dat je kindje wat verkouden is? Dan zie je vaak dat kindjes minder gaan drinken. Wanneer de klachten aanhouden kun je het beste even contact opnemen met je huisarts. Groeten Eveline